Vespa-Ciao.NL
:: Pinasco varionaaf 2.0

Home Forums Algemeen Nieuws Pinasco varionaaf 2.0

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
  • 1

Martino
    Topic starter

6965263abe7ea0f5aefd32bd
      69652006be7ea05097fd32a4
      Pinasco heeft weer wat nieuws op de markt, zijnde 2 nieuwe varionaven. Beoogd voor off-road of straat gebruik. Beide versies lijken in ieder geval nu een goed ontluchtingsysteem te hebben welke niet meer lekt en worden de lagers voor beide versies op een andere manier gebruikt zodat er minder spanning op zal komen te staan.

bram0vitz
      Bijdrager

Is er ook bekend wat het verschil tussen off en onroad naaf zal zijn?
        Ik kan het nu uit de afbeelding niet heel erg opmaken.

beetje prutsen hier en daar
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Wim
        Bijdrager

Ik denk dat de mogelijkheid er is om een kortere overbrenging voor off road en dan uiteraard de langere overbrenging voor hoge snelheid te kunnen plaatsen gezien de verschillende afstand tussen de gaten/assen.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Martino
          Topic starter

Nee, het verschil zit hem in de lagers welke gebruikt worden of speciale bussen met naaldlagers (Offroad)
            Of gesloten kogellagers (Street)

Via http://www.Pinasco.com zijn ze al te koop en is de info te lezen.

Crullie
            Donateur

Lijkt dat Pinasco het draagvlak voor de lagers in het huis heeft vergroot met die bussen, nu hopen dat het stevig geperst/gemonteerd kan worden zonder teveel speling.
              Vind het vreemd dat Pinasco niet al zelf de bussen gemonteerd heeft !

TICKLING BARN
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.