Home › Forums › Mening & ervaring › Luchtfilters › Pinasco luchtfilter
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 11 maanden geleden door Befkuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 april 2023 om 15:34 #819902

Maar eens het nieuwe luchtfilter van Pinasco aangeschaft.
1e indruk: zeer stabiele behuizing, grote spons/veel filteroppervlakte en, zoals duidelijk te zien, meer dan genoeg aanvoer van lucht.
Installatie:
houd alvast de Dremel bij de hand, het filter wil zonder bijvijlen niet helemaal op de carburateur, een dikke opstaande rand icm een kruis zorgt er voor dat het niet past en al helemaal niet als je een Venturi op je carb hebt geplaatst.Al met al weer jammer dat ze het niet voor elkaar krijgen om een filter plug and play te leveren, zeker als je zoveel moeite doet om een kwalitatief sportfilter op de markt te brengen.
Zodra het passend is, is het naar mijn mening veruit het beste filter wbt kwaliteit en extra gaten zijn hier niet nodig.No stress, all fun and a bit of speedHeh, dat is toevallig, heb ook een pinasco filter bestelt, leek mij idd ook wel wat om te proberen
TICKLING BARN23 april 2023 om 15:42 #819904Ah kijk, jij hebt iig een Dremel ghehe..
Stationair merk ik trouwens dat hij nu veel beter loopt tov het Polini-filter en maar liefst 1km/h hogere top 😎No stress, all fun and a bit of speed24 april 2023 om 10:07 #819913Nice, en hoe zit het met het geluid ? de Malossi hoor je duidelijk, de Polini is al wat stiller en hoe sounds de Pinasco ?
Denk je erom dat de sproeier misschien een maatje groter kan met je KR cilinder, die lust wel een slokje extra !! 😛TICKLING BARN24 april 2023 om 10:40 #819914Ja ga zo eens even de kleur van de bougie checken 😉
Wat geluid betreft: BRROOOAAAAPPPP…
Oftewel: nog luider dan de Malossi haha.. vind het wel vet klinken en ik woon op het platteland dus kan wel wat lawaai maken 😎
No stress, all fun and a bit of speed

Jaja, is binnen 😛Voelt goed en stevig aan en past zonder enige aanpassing op de Carb

@intellect80
Denk dat jij een maandagmorgen filter heb, die van mij past prima, klem en zeker.TICKLING BARN24 april 2023 om 13:23 #819918Haha dat zou best kunnen.. maar jij hebt geen venturi tussen carb en luchtfilter zeker? Dan was dat het enige probleem bij mij.. De venturi
No stress, all fun and a bit of speed25 april 2023 om 18:16 #819928pinasco = finasco alles wat hun maken is het net niet… zo jammer…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.