Vespa-Ciao.NL
:: Pinasco G-Force

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden Pinasco G-Force

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespaflappie
    Bijdrager

Edjuh :
      Nee die oude wou ik niet houden, die was mij te sloom:S
      Heb zeker geen spijt van dat ik hem verkocht heb, op mn speedengine werd ik ingehaald door standaard onbegrensde scooters, dat is slecht voor je trots weet je.

Waar zou ik een deps vandaan moeten halen?

Ik wil gewoon een nieuw cilindertje voor mn evo of een speedengine.

Heb wel 2ehands deps 80- voor je;)

Edjuh
      Bijdrager

Vespaflappie :
        Heb wel 2ehands deps 80- voor je;)

Die was niet in geweldige staat toch?

Enne, die foto’s van de pinasco zou ik erg graag zien!!

iaccaloco
        Bijdrager

Kost die 80DEPS?!

Leuk voor op m’n Malocarterset…..

Ma anders ma met de 65 rijden hoor, boeit me ook niet….;)

Enneh, @ .-{2F4OV}-. Hij is 1000% zeker van alu….! :!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

.-{2F4OV}-.

Ja klopt.. ik(a) heb het gezien.. Maar je moet eerlijk zegge dat het wel stom is dat ze er op site niet bij zetten dat het alu is!!!!

Jullie weten dat wel.. en ik nu owk:P… ma ik denk dat veel mensen zullen denken dat het gietijzer is… Tenminste mensen die er niet zoveel vanaf weten…

Vespaflappie
            Bijdrager

Hier wat fotootjes van de alu pinasco

http://www.mijnalbum.nl/Album=GMSVXMGU

Let niet op de andere foto’s, gewoon wat onzin:)

Cobra
              Bijdrager

Klopt, ze maken nog maar 2 cilinder voor de ciao. En dat van ‘zwart is gietijzer’ is natuurlijk onzin. Ik heb hem gehad (42mm) en dat cilindertje wilt wel hoor!!!
                Maar ik heb ‘m verkocht aan .-{2F4OV}-. Hij rijdt dalijk met een speedengine. Hij zal wel laten weten hoe dat rijdt.

Maar hoe rijdt die 46mm eigenlijk op een getunede carter?
                maar 98 euro is een erg mooie prijs hoor. Ik heb er 118 voor betaald (incl kop)

Edjuh
                Bijdrager

Die spoelpoorten vind ik er maf uitzien? Uitlaatpoort ook niet zo giga als ik verwachtte, lijkt sterk op die van de polini 46mm(en die vind ik zo miezerig). Ik denk dat ik toch voor de polini zou kiezen als het om mn evo blok ging. Hij heeft wel blinde poorten zo te zien, toch jammer dat ze daar geen degelijke boosters van maken, maar goed, mn autisa heeft ze ook niet en die wil ook wel.

Owwww, dat malossi blok ziet er ernstig uit!!! wat een giga inlaat! Is het wel malossi eigenlijk?

@cobra, zijn weinig mensen die hun carter uitfrezen voor een 46mm cilinder volgens mij, ik ben er ooit aan begonnen, maar heb het nog steeds niet afgemaakt.

Vespaflappie
                  Bijdrager

Haha nee dat is geen malossi onderaan, das een zelfbouw membraam blok !

Malossi is ook groot zat hoor;)

Edjuh
                    Bijdrager

Vespaflappie :
                      Haha nee dat is geen malossi onderaan, das een zelfbouw membraam blok !

Malossi is ook groot zat hoor;)

Ah! Dat heb ik nog nooit gezien(behalve op puchies dan), misschien nog meer foto’s, verhalen over hoe het liep& how-to??

Jelle
                      Moderator

nog ff over die pinasco cillinders ik heb ze alle 2 gehad en waren cker niet slecht vooral die 42mm, die deed het heeeeeeel goed op standaard carter, dus mocht er nog iemand een 42mm pen 10 hebben liggen, waar die niks meer mee doet, laat het me ff weten…

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.