Vespa-Ciao.NL
:: Pinasco 80cc alu pen10 zwarte editie

Home Forums Techniek Opvoeren Pinasco 80cc alu pen10 zwarte editie

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Royl
    Topic starter

Hey,

Presteert deze cilinder goed icm speedengine, polini vario, ninja?
      Of zou de 46,5 van malossi het beter doen?
      En wat zou ongeveer mijn top zijn?(gewoon standaard kruk)

En presteert een calibrata goed op een 70cc?

Mzzl Royl

hansieb
      Moderator

Moet je testen….. :con

Royl
        Topic starter

haha gaan we sarcastisch doen:bier
          Ik zou het best wille testen hoor geen probleem:thumb
          Regel jij alles?

Mike
          Bijdrager

vraag reiniero.. die heb ook zoiets.. das dat ouwe blok van die 2f0 dinges kerel..

allene heeft ie gene vario geloof ik.. maar dat gaat echt wel leuk hor.. maar malossi vertanding maakt het echt waardig.. ander zit er al snel een grens op je blokje als je snat wat ik bedoel.. dan rijd je miss 70… das zonde van dat spul.. dat kan meer…

calibrata zal met vario wel leuk gaan… op top komt wel goed mee.. maar onderin.. maja vario maakt een hoop goed he;)

Mike

Niels
            Bijdrager

Ik ben zo’n blok nu aan het inrijden! Polini speedengine, pinasco 80cc black, vario (polini) met de polini sp uitlaat. Eventueel kan ik de ninja wel testen. Maar het cilindertje wil zeker gaan met de sp uitlaat. Hoe hard weet ik nog niet, reiniero kan je hier meer over vertellen.

reiniero
              Bijdrager

nou niet echt want ik heb niet de zwarte editie maar gewoon de alu versie ik moet je zegge ding rijd echt zeer goed ik heb er nu een poullie 80 op en trekt nog lekker op en een gianellie excel fibre onder hij rijd momenteel rond de 90 op top hij rijd echt super lekker;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.