Vespa-Ciao.NL
:: Pimmetje vespa si

Home Forums Perso’s Projecten Pimmetje vespa si

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

Die m3 =)=)=) !
      Geweldig. rijd zelf e36 328.

zevenenergie
      Donateur

Sodeju dat is indrukwekkend.:)
        Prachtige uitlaat Pim, heb je die zelf gelast? En bedoel je met opmaat, dat je hem hebt laten berekenen?
        Ik zou het leuk vinden als je er wat meer oververteld, zo iets moois komt niet elke dag voorbij.

lightlord
        Donateur

Pimmetje zeg maar gerust Pim 😛 die uitlaat is zwaar uber kun je er wat meer over vertellen want we zijn erg benieuwd hoe je dit zo mooi voor elkaar hebt gekregen.
          Is dit naar een voorbeeld of zelf berekent?

Je ware pubertijd duurt je leven lang
          Lightlord's Dizzy/Gypsi

pepko
          Donateur

speedbuxy :

Je hele perso is bij mij op 1 of andere manier onder de radar gebleven dus straks even maar even bij lezen.

Bij mij hetzelfde verhaal. Je bent goed bezig, het ziet er allemaal heel leuk uit.

Ga zo door!

pimmetje
            Topic starter

Thx guys voor de leuke reacties:thumb
              Hiervoor reed ik met de simonini 100cc pijp, een hele mooie maar reed dus voor geen meter (enkele meters):D,
              aangezien ik dit model wou houden voor de looks heb ik eens rondgebeld voor een opmaat, uiteindelijk een klein bedrijfje in Eibergen gevonden met zeer veel ervaring in dit werk en heeft me dit kunstwerk voor 260 euro in elkaar gebrand.
              Aangezien ik graag sleutel en cilinder flink heb aangepast voor een hoger toerental heb ik zelf weinig verstand van al die berekeningen(alles volgens de techneuten hier op het forum:worshippy:worshippy) dus heeft hij de pijp gemaakt voor max 9500 toeren.
              Hij zit inmiddels ook in de blanke lak, het spuiten was geen probleem maar kon niemand vinden met een oven waar hij in past:cry,
              na lang nadenken een verfbrander op het spruitstuk gezet op ong. 400 graden en de ander kant afgedopt en een uurtje laten stoken,
              ik denk dat het aardig goed gelukt is:D

pimmetje
              Topic starter

Hier kampen vast meerdere mensen mee dus dit is een prima alternatief!

Harleyman
                Bijdrager

Het idee is niet slecht maar als je een verfbrander aan de blaaskant afsluit heb je grote kans dat hij in de fik vliegt!

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.