- Dit onderwerp bevat 42 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 3 maanden geleden door PoliniCiao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 oktober 2006 om 17:58 #443008
btr mooizo wnr wil je uhm afhebben….?
14 oktober 2006 om 19:13 #443009murkus :
btr mooizo wnr wil je uhm afhebben….?DE ganse brommer?? pfff doe het rustig aan he, moet nog best veel onderdelen nog bij mekaar zien te krijgen;) en dan zie ik wel verder
6 november 2006 om 20:25 #443322Die rubbertjes wat op die tomos vork zitten zou je die er niet kunnen afhalen dat je zo een chroom stuk hebt of is dit niet aan te raden?
Lijkt me wel leuk uit zien.6 november 2006 om 20:40 #443323hmmzz.. zouw je roel of ties.. of iemand die ze er al eens afheeft gehad moeten vragen
8 november 2006 om 17:20 #443339WAT een smerige tering zooi is het in dit land!!!!!!!!!!!
kut rdw kut politie..
belt de politie me op.. jah de rdw had ons gebelt vanwege je kenteken en die zeiden dat het toch ergens gestolen stond ( ik ben der geweest wat zijden ze staat niet gestolen ik al blij 🙂 )
maar dus wel in 2002..
en nu komen ze dat volgende week maandag haalen :O:O en dan gaan ze gans uitzoeken wie dat gejat zouw kunne hebbe :S:S maar ik weet niet of dit komt door het type nummer DGM198000M
C2te volgens mij * ben 1 leter of cijfer vergeten in de onderste nummer !!
want dan hebbe der heeel veel mensjes gezeik straks!
groeten pier :(:(8 november 2006 om 17:34 #443340:boosDat is wel even balen jah. Hopen voor je dat het goed komt.
8 november 2006 om 18:00 #443341wel gestolen niet gestolen welles nietes ze weten ook niet wat ze willen he de regering :boos
2 december 2006 om 21:06 #443757Nouw lang niks meer laten hooren maar nu hebk weer veel te vertellen 😛
*, Me snor is opgeladen door de politie en die zie.k warschijnlijk nooit meer terug… 🙁
*, Heb een leuke set 5 spaakers kunne bemachtigen 🙂
*, Heb me 3 Ciao’tjes gekocht=)
1. Ciao mix BROM. deze moet nog wat aangebeuren en wordt dan verkocht!
2. Ciao mix SNOR. deze houwk fijn zelf 😀 zat 70 malossi met HD kop onder en 13.13 malo luchtfilter, proma, blok was al helemaal uitgeveilt dus dat loopt wel lkker.
3. Een Ciao P. deze heb ik vandaag inmekaar gezet maar nog niet lopend gemaakt ofzow deze is ook voor de verkoop ( iemand die voor ongeveer 125 euro een lopende ciao met kenteken wil PM me maar ff,, heeft uiteraard wel een spuitbeurtje nodig 😉 )Foto’s knip ik zo snel mogelijk :!
groeten peter2 december 2006 om 21:38 #443758we zijn benieuwt met ze alle.. helemaal t snorframe met die snelle spullen is natuurlijk intressant
Mike5 december 2006 om 12:53 #443787zal ff wat fotos laten zien zoals beloofd.
5spaakers..

Ciao mix BROM

Ciao p BROM

Ciao mix SNOR

Laat maar horen wat jullie er van vinden!
5 december 2006 om 15:54 #4437883 ciao’s tegelijk gekocht?? Die eerste is nog wel leuk rest zijn een paar hokken he :), maar overal is nog wat van te maken 😉
Succes ermee
5 december 2006 om 16:00 #443789PoliniCiao :
3 ciao’s tegelijk gekocht?? Die eerste is nog wel leuk rest zijn een paar hokken he :), maar overal is nog wat van te maken 😉
Succes ermee
Nej die 1ste appart en die 2 andere wel tegelijk!:P en jaah die eerste moetk nog ff bijspuiten en blokje onder hangen *wordt dus een echte mix elektrische ontsteking en met olie pomp enz.. ( en dan verkocht! )
en die 2de jaah die maakk lopend en andere koplamp derop en 8terlicht.. en verder niks ( wordt ook verkocht maar voor niet zoveel! )
en die 3de haha tjaah ik wouw percee een snor en dat ik er nog een brommer bij kreeg 😐 die 2de wistk dus ook niet en jaah ik dacht ooh zit er een fijn mixblokje onder enzo zit er een 70cc blok onder… merja heb nog wel wat liggen. *deze wordt dus me schoolbrommer, dus wordt nog helemaal opgeknapt 🙂
En ze zijn wel alle 3 met kenteken 😀
5 december 2006 om 16:21 #443790pier :
En ze zijn wel alle 3 met kenteken 😀Ik weet niet hoeveel je betaald hebt maar dan lijkt het me idd mooie handel 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.