Vespa-Ciao.NL
:: Piaggio CIAO scale 1/18

Home Forums Algemeen Overige algemeen Piaggio CIAO scale 1/18

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

gileracitta
    Topic starter

I’ve just added two LEDs (light and stop) to the Piaggio CIAO model, with switch and button battery on the base.

The model, scaled 1/18, comes from a news release from the Centauria publishing house. The collection is called “Passion Motorini”.

Piaggio CIAO scale 1/18
      http://www.dakmantova.com/prodotti/moto-e-scooter/12759/die-cast-118-modellino-motorino-piaggio-ciao-test-market

Ruben06NL
      Bijdrager

Heb ik in de vakantie gekocht in Verona (precies dezelfde) kreeg er ook allerlei boekjes bij met info… wel allemaal in het italiaans 😀

miniciao1968
        Donateur

Op de velgen na is het best een redelijk geslaagd model .
          Voor mij staat er ook 1 klaar in Italia, met de,vraag voor nog 2 stuks.
          Het blijkt nog niet makkelijk om ze in de kiosken te vinden…

Wilk1985
          Moderator

Gaaf hoor, niet duur ook!

Ruben06NL
            Bijdrager

Ik heb het originele plaat met de boekjes liggen, heb hem gekocht in zo’n kiosk op straat voor €4,95 :thumb

Ruben06NL
              Bijdrager

Zag dat het topic nog niet zo groot was…

Dit kreeg ik d’r bij met een boekje met afbeeldingen en info (alleen mijn Italiaans is niet zo goed 😀 )
                Vond het zonde om het doisje open te maken, zat ook nog zo’n Piaggio-stickertje achterop…

Wilk1985
                Moderator

Primo modello Piaggio Ciao

Dus misschien dat de Citta die links op het boekje staat er ook nog wel aan komt :). Denk het niet aangezien de Citta in italie niet echt een megahit was zoals de Ciao en Bravo.

Wel leuk, als iemand een manier vindt om er een paar naar NL te krijgen houdt ik me warm aanbevolen :thumb

Patman
                  Bijdrager

Ebay.it staat er vol mee: http://www.ebay.it/itm/Modellino-Ciao-Piaggio-Scala-1-18-/253134788071?hash=item3af00255e7:g:s6cAAOSwnJVZoonn

Voor 18 euro thuisbezorgd uit Italië nette prijs volgens mij.

gileracitta
                    Topic starter

Patman :
                      Ebay.it staat er vol mee: http://www.ebay.it/itm/Modellino-Ciao-Piaggio-Scala-1-18-/253134788071?hash=item3af00255e7:g:s6cAAOSwnJVZoonn

Voor 18 euro thuisbezorgd uit Italië nette prijs volgens mij.

Wilk1985 :
                      Primo modello Piaggio Ciao

Dus misschien dat de Citta die links op het boekje staat er ook nog wel aan komt :). Denk het niet aangezien de Citta in italie niet echt een megahit was zoals de Ciao en Bravo.

Wel leuk, als iemand een manier vindt om er een paar naar NL te krijgen houdt ik me warm aanbevolen :thumb

nu nog een citta 😉

zevenenergie
                      Donateur

@Citta2black
                        Hoe heb je dat gedaan met die ledjes er in? want als ik zo kijk naar het formaat dan past daar toch geen ledlampje in 😕
                        Misschien even een howtoetje schrijven?:lol

gileracitta
                        Topic starter

zevenenergie :
                          @Citta2black
                          Hoe heb je dat gedaan met die ledjes er in? want als ik zo kijk naar het formaat dan past daar toch geen ledlampje in 😕
                          Misschien even een howtoetje schrijven?:lol

heb ik niet gedaan :pest :con vond artikel op internet..

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.