Vespa-Ciao.NL
:: piaggio ciao px 25 "1984

Home Forums Algemeen Brommers algemeen piaggio ciao px 25 "1984

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AlainV
    Topic starter

Beste,

werking van de lichten is een probleem , condensator word ook vernieuwd bedrading was stuk 20230810_14103120230810_14095420230810_141036
      rode draad is voor onsteking 2 draads condensator dit word vervangen onderste foto !
      Vliegwiel gekuist en terug geplaatst normaal zou ik toch stroom moeten hebben op de draden van de verlichting ik heb een groene en rode draad als ik de motor doet draaien met schroefmachine krijg ik geen stroom iemand idee .

Wim
      Bijdrager

Deze is verlichting:

Ciao 3-spoels

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

AlainV
        Topic starter

Beste Wim,

wat is dan de groene draad ? was aan paarse dubbele draad aangesloten ,
          op de rode draad met stekker krijg ik geen stroom als ik het vliegwiel die ronddraaien.

Wim
          Bijdrager

Het contact wat ik aangaf is voor verlichting daar komt
            -dubbel paars op. (=rem en normaal licht)
            -Rood is stroom voor claxon.
            -Groen gaat naar je knipperlichtrelais.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

AlainV
            Topic starter

Een nieuw vliegwiel besteld , de buitenmaat klopt maar de binnen maat niet vliegwiel op de motor is 10cm binnen een nieuw besteld bij k parts en heb maar 9cm is zou moet geschikt zijn voor contactpunten
              op het origineel zit wat speling het kan lichtjes wiebelen en heb er al een spie op geplooid

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.