:: peugeot vogue RIP // ludix =p
-
G-noDonateur
sorry dat ik het zeg maar je had er beter niks aan gedaan. vond hem in zijn originele staat veel mooier en vooral netter. ik hoop dat je er alsnog iets moois van maakt;)
EdjuhBijdrager
Vies ding ja, origineel is het nog wel om aan te zien.
angelTopic starter
heb deze vakantie al erg mijn best gedaan om het ergens op te doen lijken 🙂 Dit is het resultaat al:

still under construction :bier
heb je hem al een bijnaam gegeven? wat dacht je van de :pestcameleon? hee nou issie weer rood, en nou weer groen.
het lijkt erop dat je met al je brommers tegelijk bezig bent. neem eens rustig de tijd om iets af te maken.
want je hebt wel leuke projectjes
groeten nicky
aah die ludixen zijn vet ! ze sleutelen best makkelijk.. teminste maat van me heeft er ook eentje met 70cctje erop. Dat ding wilt wel lekker =)
Er zit ook niet zoveel kapwerk bij het blok als de meeste scooters. Ik vind de velgen er alleen een beetje goedkoop uit zien:P De vorm is niet mooi vind ik
angelTopic starter
jh die velgen word ik ook wel gek van 😀 vind ze maar lelijk maar ja moet er maar mee kunne leven..Ondertussen ook al twee updates gebeurd:
carterdeksel is eraf geweest en is nu dezelfde kleur als de voorkap:

bcd handvaten zwart/grijs

en de derde update ligt nog in het tuinhuis..De achterste zijkappen zijn EINDELIJK gespoten..Maar heb nog geen foto’s en mijn ludix heb ik nog niet terug..Vader heeft namelijk mijn voorvork krom gereden :boos dus ja..is nu binne voor een vers vorkje op de kosten van mijn vader. 😀 (stiekem wel blij want die andere had al erg veel meegemaakt –> 5 keer al rechtgetrokken en bij het minste was ie weer krom)
Weer een vette update 
Is volgens mij een super ding voor wheelie’s 😮
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.