:: Peugeot blok onder ciao frame
-

Spulleke!
Het kost ons niet teveel moeite maar het ik gewoon leerzaam voor jezelf.8)
Dat het het andere bijzaak is tja daar valt weinig aan te doen het is gewoon niet 1.2.3 gedaan.:|
En zoals de andere zeggen er zijn geen bouwtekeningen van, dus ik zou als ik jou was gewoon dat perso doorlezen.;)
Misschien kom je nog wel meer interessante dingen tegen waarvan jij denkt Hee daar kan ik wel iets mee.
Veel succes in iedergeval en ik zie graag een perso van je tegemoet als je er mee bezig gaat.
Nou ik heb het me nou bijna helemaal doorgeleze, moet nog 8 blz. (wat over andere zake gaat als mijn vraag)
Maar zoals ik het dus zie, heeft hij 2 ophangingspunten erop gelast en daar hangt hij het blok aan vast, maar wat me nou niet duidelijk is geworden,
– hoe blijft het blok op zijn plaats?, want kan nou vrij bewegen.
– En hoe het met de overbrenging zit?, want bij peugeot zit het met kettinge en grote schijf met v-snaar en zo vast, maar kan je dus op peugeot blok gewoon ciao overbrenging plaatsen en zo?
Waar woon je ergens? Ik heb nog dagelijks contact met hem en hij heeft hem nog. Misschien kan ik vragen of je een keertje kan komen kijken?
Ook in het zuiden, vlakbij maastricht, maar dat hoeft niet perse, ben nu alleen aant onderzoeke of het haalbaar is en wat k dan allemaal nodig heb en moet aanpassen
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.