Vespa-Ciao.NL
:: Petjj’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Petjj’s Perso

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

petjj
    Topic starter

OK dus dit is mijn eerste perso:P Ik ben Patrick van Ooijen, 17 jaar en kom uit melderslo, LIMBURG!!

Ongeveer een jaar geleden toen ik op wou voor mijn rijbewijs dacht ik, als ik een brommer rij, moet hij makkelijk op te voeren zijn, niet te duur zijn en uitblinken. En welke brommer kan zoon wensen beter vervullen dan een Vespa-Ciao:)

Ik kocht een standaard vespa ciaotje mix met trappers en alles, grijze velgen en zwart frame, alles ongespoten bouwjaar 2005, met maar 4000Km op de teller!:) voor 350 euro, ik dacht, Das niks!:) Dus kopen:P
      Helaas heb ik hier geen foto van.

Na een tijdje rijden vond ik hem al snel.. langzaam, dus wat doe je dan? OPvoeren ja:) Nou moet ik wel toegeven dat ik niet zo goed ben met sleutelen maar inmiddels word ik er steeds beter en beter in:) Ik begon met een uitlaat, kon een proma CC(denk ik) met leovince demper kopen van een kameraad:) Dat ding eropgelegd, en rijden maar:) Maar ik HAAT fietsen en gebruik mijn vespa dus echt veel; ook ‘Swinters.. en ja.. dat zout vreet aan je pijp en dan krijg je zoiets:

Sneller ging hij nu, maar nu moest hij ook uitblinken, dus ik liet mijn velgen mooi geel spuiten:) Al zijn er nu allemaal krassen en plekjes op:( Dus ik laat ze binnenkort weer overspuiten, en ook mijn zijkappen en treeplankje moeten mooi zwart glanzend zijn:) Ook heb ik gele flame handvaten gekocht en stuurrubber:)

Dus, ik weer tevreden, mooi rijden, maar toch noch te langzaam. Als laatste had ik er dus een 13/13 dellortho carb. op gezet samen met een malossi powerfilter en groene trekveren van polini:) Zoals je misschien in een post heb kunnen zien was ik dus zo dom om mijn koppelingsmoer niet goed vast te draaien en te borgen en dus ook vloog mijn koppeling eraf. Gelukkig heb ik deze een dag later nieuw gekocht en meteen vervangen, en daarbij kreeg ik voor 15 euro ook nog eens dit bling bling uitlaatje erbij:) Een Alsil quich, mooi chroom en rijd heerlijk.

Mijn wensen zijn nog mijn inlaat uitvijlen, en inderdaad mijn zijkappen en velgen opnieuw spuiten.

Dit was mijn perso, ik weet het is niet DE perfectste brommer, maar ik doe mijn best:)
      Groeten Patrick

PS: op de foto’s is mijn brommer nog niet gepoetst, dat doe ik zodra het weer mooi weer is:)

Update: De brommer is nog niets gepoetst maar ik heb zelf mijn kappen en treeplankje mooi zwart gespoten. Staat hij er niet netjes bij?:D

En nee hij is nog steeds niet gepoetst en geboend:( en dat schrammetje in mijn zadel is van een valpartij van mij lang lang geleden:p

Schweinekruste
      Bijdrager

the first exhaust is a gianelli fire i think.
        are there any infos about the chrome one!?!?
        that looks great vor optical things.

petjj
        Topic starter

Nope the first one says proma, with a leovince silencer. Proma stands on the pipe but that side is facing down on the picture. The chrome pipe costed me 15 euro’s when i bought it from a friend. It has a sticker saying: Alsil Quich, tho on the internet i cant find any info bout it except for the fact that other Alsil pipes are for scooters.
          It does look like a Piaggio SIM exhaust tho.

hansieb
          Moderator

Net fris ciaotje 😉 ik zou alleen dat gele plaatje er voorop afhalen.

G-no
            Donateur

Uitlaatje is een proma Badsnake. Net ding die ciao!

petjj
              Topic starter

hmm ik vind dat juist bij de velgen passen:P maar ieder zijn ding he;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.