- Dit onderwerp bevat 740 reacties, 114 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 8 maanden geleden door Fredzzz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 mei 2008 om 17:46 #264800
Wat dacht je van chroom spadbord met het de bagagedrager horizontaal? 🙂
Voor de rest echt super mooi, petje af hoor 🙂
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno17 mei 2008 om 15:38 #264888Update 17 mei 2008
Het is aardig rustig in ‘mijn eigen special’ en ‘perso’.
Ik heb de ciao gelukkig weer aan de loop. Wat nu precies de oorzaak is geweest weet ik niet zeker. Waarschijnlijk de bougie want dat was het enige onderdeel wat ik niet had vervangen.
Ik heb me pakketje van jmpb ook binnen. Goede service daar. Pakket was zeer netjes ingepakt. Dus jeroen en martijn als jullie dit lezen dikke pluim.

Kon niet wachten dus de onderdelen zitten er al weer op de ciao gemonteerd.
Hier een plaatje van de onderdelen.

Toch weer 80 euroNieuw gasje voelt echt lekker aan. Niks geen speling meer. Ik heb gelijk maar een kappenset voor vario meebesteld. Vario moet nog even wachten, maar zal er voeg of laat toch opkomen. Kappen worden wit net als de rest van de ciao. Voor de v-riem kant heb ik 2 kappen 1 voor vario en 1 voor normaal.
Voeten plankje is ook aangepast.

Ik had vorige week een helm besteld bij een motorzaak hier in de buurt. Ik heb vandaag echt veel helmen op me hoofd gehad om te passen. De helm op pagina 2 (airoh matisse rs) zat totaal niet lekker. Vandaar dat ik deze toch maar niet genomen heb(ondanks dat ie er vet uitziet) Later heb ik een caberg rhyno opgehad. Zelfde idee als de airoh matisse rs alleen wat anders van pasvorm. Deze zat welliswaar wel beter maar nog steeds niet perfect.
Uiteindelijk maar een een duurdere motorhelm gepakt om het verschil eens te voelen.
Nou ik kan zeggen er is echt veel verschil tussen helmen.
Uiteindelijk is het een shark geworden. Deze motorhelm zat echt lekker. Lekker zacht lekker stevig en de helm dempt ook het omgevingsgeluid. Ik heb iets meer uitgegeven dan de bedoeling was, maar in de toekomst komt er toch een motor en dan kan je beter een iets betere helm nemen.plaatje

Het achterspatbord is weer teruggebouwd naar de jaren 90 styl:) jammer he
Gr peter
17 mei 2008 om 15:41 #264889dat je nu dat waterpompje ziet is egt heel gaaf!
17 mei 2008 om 15:51 #264890nice man! en gewoon super zo’n shark helmpje, waarom bezuinigen op een helm:?
het is tenslotte veiligheid dat voor gaat 😉17 mei 2008 om 16:29 #264894
erikbloembergje ciao is echt vettttt
18 mei 2008 om 13:09 #264917net een heel stuk gereden. Starten ging goed. 30 minuten lekker gereden begint de onsteking weer over te slaan. Het blokje draait gewoon veel ste veel toeren. Bogie waarschijndelijk weer kapot:( Wat kan ik doen om dit te verkomen? 2e keer al.
Morgen maar weer achter andere soort bogies aan.
Ik heb even een stukje gefilmd. Ben nu aan het up-loaden. linkje komt zo snel als mogelijk.
gr
18 mei 2008 om 13:11 #264918staat je v-snaar ook strak dan?
18 mei 2008 om 13:15 #264919misschien een hogere hittegraad bougie nemen?
18 mei 2008 om 13:22 #264920Vaag, welke bougie gebruik je?
18 mei 2008 om 13:45 #264921ik heb een B7hs bogie van ngk. Bij het laatste pakketje van jmpb heb ik een extra bogie meebesteld. Heb net weer gereden met weer een nieuwe bogie. Ditmaal een b8hs van ngk. Nu loopt ie weer goed. Vaag hoor een bogie-etende ciao:)
18 mei 2008 om 13:48 #264922Ik gebruik zelf altijd de Champion L78C die ook op jmpb staat.
gebruik ik met deze <– setup en gaat niet kapot, kleurt altijd mooi.is bij mij eigenlijk nooit kapot, NGK daarintegen wel.
ben benieuwd naar je filmpje
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel18 mei 2008 om 14:00 #264923ik rij met de setup hiernaast gewoon met een NGK 6, doet het goed gaat niet kapot terwijl hij toch wel aardig wat toeren maakt (best veel voor een 50cctje).
maar ik heb wel heel vaak gehad dat m’n bougies gewoon snel kapot waren, waren ook allemaal NGK’s. ik heb 1 champion bougie in mijn bezit en die heb ik vroeger een keer gekregen bij m’n 50cc Polini. volgens mij was dat ding al eeuwen oud maar hij doet het nog steeds (beter gezegt, hij zit nu gewoon weer lekker te vonken onder een brommer).
18 mei 2008 om 14:26 #264924De ciao rijdt weer goed nu
Hier de link van de video
Ik heb ook nog wat plaatjes geschoten

gr18 mei 2008 om 14:35 #264926Hij loopt wat arm of niet ? of trekt hij ergens valse lucht ?
Loopt ook hoog stationair.
ik vind hem niet heel erg mooi lopen, ik denk dat je gauw je cilinder hiermee warm loopt.verder is hij prachtig, en vind het spatbord niet eens zo verkeerd..
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel18 mei 2008 om 14:44 #264927loopt hoog stationair ja.. maar als je aanrijd vind ik hem wel goed klinken.. gaat snel op toeren.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.