Vespa-Ciao.NL
:: peter’s ciao

Home Forums Perso’s Projecten peter’s ciao

6 berichten aan het bekijken - 736 tot 741 (van in totaal 741)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Goed om de Ciao weer eens op werkbank/brug te zien staan:thumb
      Ben benieuwd of je hem leuk stil kan krijgen zonder erg in te leveren op de prestaties.

Martino
      Moderator

Zo zie ik het ook graag en die Polini filter zal al veel lawaai weg nemen. Verbaas mij er toch steeds weer over hoe mooi stil de Evo blokjes van speedbuxy zijn.

peter139
        Topic starter

Speedbuxy hoe krijg jij je blokjes zo stil?

speedbuxy
          Bijdrager

peter139 :
            Speedbuxy hoe krijg jij je blokjes zo stil?

Dat zal voornamelijk aan het Polini filter te danken zijn denk ik, want qua uitlaten varieer ik er lustig op los.
            En denk dat het kleinere 2kleps membraan ook wel iets bij draagt tov het grotere 4kleps membraan van een deps.

erikbloemberg

Ik rij zelf ook met een polini filter op me evo. Maar ik vind dat deze best nog wel lawaai maakt. Niet zoveel als een malossi filter. Moet er wel bij zeggen dat ik 2 gaten er bij heb geboord. Wel heb ik in alle gaten de orginele plugs/busjes. Als je naar een polini filter gaat ipv malossi filter kan je wel aardig wat maten naar beneden in sproeier. Dat is wel weer goed voor de 💶💶💶.

Fredzzz
              Moderator

Voor de geïnteresseerden; deze Ciao heb ik van Peter overgenomen en ik hoop hem over twee week bij de Vespa Ciao Meeting in Groningen mee te nemen.

Ik ga er niet veel aan veranderen – updates zijn nu in mijn topic te volgen: https://vespa-ciao.nl/forums/topic/fredzzz-2-0/

6 berichten aan het bekijken - 736 tot 741 (van in totaal 741)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.