Vespa-Ciao.NL
:: peter’s ciao

Home Forums Perso’s Projecten peter’s ciao

15 berichten aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 741)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frank80cc
    Donateur

Tering te mooie brommer hoor!

speedbuxy
      Bijdrager

Ja deze ciao mag er zeker wezen:thumb
        Gestotter kan ik je niet mee helpen, want op mijn matige boxen hoort ie prima:D

CittaKlaas
        Bijdrager

Echt een super mooie Ciao inderdaad, alleen waarom zit dat spatbord zo raar omhoog? Dat vind ik dan weer geen gezicht.
          Maar dat staat in schil contrast met de rest, wat een prachtige Ciao 🙂

peter139
          Topic starter

@tonni ik kom nu net achter het volgende door jouw tip

http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/champion860-n288.htm

l82c is dus maar een b6hs
            en een L78 is een maar b7hs

Weer een leermoment want ik wist dit niet. Ik zal de bougie eens wissellen tegen een b7 of b8. Alleen ben ik geen fan van ngk… want hier heb ik al zovaak problemen mee gehad. Thanks voor de tip anyway.

@cittaklaas: Het rekje blijft zo, zijn veel mensen die het niet mooi vinden. Ik vind het wel mooi.
            Ik heb het ooit al eens anders gehad (ergens in de beginpagina’s is een foto) maar vind het te oude oma achtig… sorry, haha

Jarco
            Bijdrager

Erg mooi plaatje Peter, deze kan in de boeken als Oldtimer van de toekomst. :thumb
              ( Mist alleen een sexy lady. 😉 )

CittaKlaas
              Bijdrager

Haha, je hoeft je nooit te excuseren voor je eigen manier van doen, als jij het zo mooier vind moet je het lekker zo houden 😀
                Ik vind het alsnog een van de mooiste Ciao’s op dit forum!

peter139
                Topic starter

zo vanmiddag weer een stuk gereden met de nieuwe sproeier en de aangepast onsteking.

het resultaat is goed, beter dan eerst maar de onsteking hapert heel af en toe nog steeds. ik rij nog steeds met de champion P86m (vergelijkbaar met een ngk b6hs) maar dit komt omdat ik geen frisse ngk heb liggen.
                  Het haperen is niet echt te verklaren want hij kan het zo maar 5km achter elkaar goed doen en dan is het er weer.

Na vandaag weer een stuk gereden tehebben ben ik er achter gekomen dat de ciao ongeveer 1-20 verbruikt. Actieradius is dus nog geen 60km…
                  Hierbij een nog een filmpje van vandaag. (niet echt spannend hoor 🙂 )

gr

misterd11
                  Bijdrager

super nice, maar een verbruik van 1 liter op 20km lijkt me stuch, aangezien met een 43mm dr evo, i.c.m. vario, rv en 19mm al 1 op 10 rijdt:?

speedbuxy
                    Bijdrager

Zijn 1 op 20 komt veel dichter in de buurt dan jou 1 op 10.
                      Want 1 op 10 rijd een simo 48mm 3taps blokje niet eens.

Maar lekker filmpje weer altijd mooi om te bekijken en beluisteren:thumb
                      Vind hem op mijn matige boxen weer erg goed klinken:thumb

misterd11
                      Bijdrager

he gelukkig, zoiets had iemand hier van t forum mij verteld, dus ook weer straks een financiele meevaller voor mij kwa benzine als me brom weer rijdt 😛

peter139
                        Topic starter

@buxy: thanks hij gaat best lekker op dit moment ik ben dik tevreden!

@misterd11 1:10 zou wel heel raar zijn dan is er vast wat anders aan de hand:lol

Ik moet wel zeggen dat ik vandaag veel volgas heb gereden dus als je iets rustiger aan doet moet 1:25- 1:30 wel haalbaar zijn denk ik.

Ik heb in elk geval vandaag wel genoten van alle km’s, want het was heerlijk weer om te rijden.

nog een vraagje aan jullie: Hoeveel smeren jullie nu ik rijd nu met 1:40 en superbenzine maar is 1:50 ook genoeg?

misterd11
                          Bijdrager

als ik jou w was zou ik wel 1:45 rijden, 1:50 vind t ik persoonlijk niks voor de wat meer opgevoerde set-ups

Spulleke!

gewoon lekker 1:40 blijven mengen is niks mis mee..:thumb
                              En met je ciao al helemaal niet=)

peter139
                              Topic starter

Zo, vanavond even weer getest nu met een ander bougie.
                                Ik heb er nu een bosch w5a platina ingezet vergelijkbaar met een b7hs.

Ik stond versteld van het verschil! Ik had soms nog last van inhouden/gestotter op topsnelheid. dit is nu helemaal weg en het blokje wil harder dan ooit haha.

Ik heb een nieuw record gereden met deze setup.

loopt echt mooi nu ik doe er voorlopig niks meer aan.

gr peter

Lastpak
                                Bijdrager

wat is je top nu?
                                  88.1 of 97.2?
                                  die setup mag toch wel 97.2 halen:P
                                  maargoed het zijn allebei mooie snelheden:)
                                  supervette setup, dat is zeker!

15 berichten aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 741)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.