Vespa-Ciao.NL
:: peter’s ciao

Home Forums Perso’s Projecten peter’s ciao

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 741)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

peter139
    Topic starter

@per: De voorste zwarte komt er nog wel in. Ik wou hem even proberen en dit wiel kon er zo in…

@hans: jou citta ziet er ook goed uit met je schijfrem en 24mm. Waar blijft jou perso:)Er moesten nog teveel kleine dingetjes afgemaakt worden om op een normale manier naar de meeting te rijden.

@thomas: motortje loppt idd nog niet zo lekker. Er zit wel veel power in echt een stuk meer dan de 55cc. Het is denk ik een sproeier die te klein is want als ik hem bijchoke loopt ie wel beter (zie je ook in het filmpje). zit nu op sproeier 92 ik zal er eens een 96 inzetten.

hansieb
      Moderator

Jammer dat die niet aanwezig was op de meeting, tis zekers een tof dingetje!

niceVespa
        Bijdrager

echt een super ding;)

GTZ NV

sjaak trekhaak

ik heb er maar een woord voor: perfectie:thumb

ritze
            Bijdrager

ik ben ook bezig met een DR vloeistof gekoelt te maken

maar op een andere manier, ik laat de koelribben zitten is wat makkelijker

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
              Link naar Mijn collectie / Projecten.

peter139
              Topic starter

hoi ritze leuk dat je ook een lc gaat bouwen.

Ik heb ondertussen al vele km’s gereden met dit mooie weer. Maar… ik ben niet tevreden. Hij trekt heel mooi op, hij slipt zelfs over de snaar… maar hij rijdt niet lekker. Het is gewoon te opgevoerd. Stationair met een beetje gas rijd ie al dertig en er zit echt veel te veel lawaai in. Ook uit de inlaat zit veel meer lawaai dan eerst. Het is wel mooi voor de liefhebbers maar het rijdt niet echt relaxed. Ik weet niet wat ik nu ga doen. Ik denk dat ik de 55 polini er weer onderzet dat reed toch echt een stuk fijner. 🙂

Daan777
                Moderator

test dan eerst even je top 😛

Martijnvanheerde
                  Donateur

Is toch mooi al die power:bier

peter139
                    Topic starter

ja power is leuk maar teveel lawaai is niet leuk vind ik. Het loopt allemaal niet echt zo mooi als met de 55cc.
                      Ik zal een deze dagen wel even een filmpje maken:)

Viktor
                      Bijdrager

Is het al gelukt met je rem ?
                        Want ik heb wel vaker scooter remmen ontlucht.
                        – je draait je rempotdeksel eraf
                        – doet een oud benzineslangetje oid op de ontluchtingsnippel
                        – je draait de nippel 1 slag open
                        – rem paar keer indrukken
                        – daarna ingedrukt houden en nippel dicht draaien
                        en dat een paar keer herhalen tot je geen luchtbellen meer ziet
                        niet vergeten om je rempotje bij te vullen 😉

En je ciao ziet er echt super uit 🙂 (Y)
                        Ik wou dat ik kon wat jij allemaal kan

SpeedDemon
                        Bijdrager

Ik rij een DR43evo en ik heb eigenlijk ook wel zoiets van “wat een herrie”. Ik ben al bezig geweest om het luchtfilter te dempen met schuimrubber eromheen (niet dicht) en het onder spanning brengen van de uitlaat door massieve draad eromheen te binden.

Ik weet zo ook niet wat er allemaal te doen is. Maar als je een stukje verder rijd dan de 12km beginnen mijn oren te piepen.

erikbloemberg

hey peter zit je ciao nu al weer een beetje in elkaar? wil het wat met de 80cc ? ben benieuwd of ie het uithoud en niet gaat lekken gr erik

peter139
                            Topic starter

hey

update!

Ik ben helaas niet zo actief met de hobby de laatste maanden. Ciao moet hier en daar nog afgebouwd worden maar dat komt wel goed. Relax! haha

Hiebij toch nog even een foto en een filmpje van de ciao

Power is er genoeg en de beruchte bhoop-geluid van de malossi rv is verdwenen!

Groetjes

peter139
                              Topic starter

Wees gerust er komt ook nog een rijdend filmpje:):)

hansieb
                                Moderator

peter139 :
                                  hey

update!

Ik ben helaas niet zo actief met de hobby de laatste maanden. Ciao moet hier en daar nog afgebouwd worden maar dat komt wel goed. Relax! haha

Hiebij toch nog even een foto en een filmpje van de ciao

Power is er genoeg en de beruchte bhoop-geluid van de malossi rv is verdwenen!

Groetjes

Ah door je spruitstuk?

Complimenten, je ciao ziet er echt vet uit :thumb

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 741)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.