Vespa-Ciao.NL
:: Perso van Rene

Home Forums Perso’s Projecten Perso van Rene

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Niels lijkt hier wel een derny rijder van de keirin. 😉

Inderdaad nog een beetje met de afstelling aan de gang. Er valt nog wel wat meer uit te halen.

Maar jullie zijn daar goed bezig in Bedum.:thumb

pepko
      Donateur

lol de Bedummer boys 😛
        ziet er goed uit!

dihagie
        Bijdrager

@ Martino, dat ben ik niet:) dat is rene zelf;)

Renetje93
          Topic starter

En weer een kleine update vandaag.

Vanmiddag als eerste een zadel op de kop getikt in groningen:

daarna toen ik thuis kwam weer lekker schuren. wat nu zo goed als af is.
            zie hier resultaat

in de achterkap zaten allemaal nog gaatjes dus druk bezig met plamuur. Alleen zoek nu nog een rechter zijkap. dus wie in groningen of omstreek 1 heeft:D laat even wat weten.

ik heb ook de spuitcabine gemaakt:P hoop dat het werkt.

Alleen zit ik nu te denken of ik mijn stuur ook moet gaan zandstralen en dan weer oppoesten wat ik ook met mijn carters heb gedaan? Maar ik weet niet of dit mooi word iemand ervaring?

Wat ik nu nog zoek is een citypower en een rechterzijkap. Dit moet wel in de buurt van groningen(bedum) zijn want anders kan ik beter nieuwe kopen.

dit was het wel weer ik hoop voor het weekend bezig te zijn met spuiten.

dan zien jullie de update’s wel weer;)

Renetje93
            Topic starter

Jongens, ben druk bezig met spuiten… Me frame en achterbrug gingen perfect toen ging ik bezig met de kapjes en er kwamen allemaal bubbels op. Ik heb dit toen weer geschuurd en met water afgespoeld inplaats van remreiniger. maar nu komen ze weer terug. Ik weet niet hoe dit komt en wat ik er aan moet doen.. Wie heeft een tip? schuur trouwens tot 1000

Ciao91
              Bijdrager

Renetje93 :
                Jongens, ben druk bezig met spuiten… Me frame en achterbrug gingen perfect toen ging ik bezig met de kapjes en er kwamen allemaal bubbels op. Ik heb dit toen weer geschuurd en met water afgespoeld inplaats van remreiniger. maar nu komen ze weer terug. Ik weet niet hoe dit komt en wat ik er aan moet doen.. Wie heeft een tip? schuur trouwens tot 1000

dit komt door de oude laklaag die erop zit, die reageert met je nieuwe primer en/of kleur.
                ik ben bang dat je het helemaal kaal moet schuren en dan pas beginnen met spuiten! 😉
                dit had ik namelijk ook; had m’n frame gestraald maar zag dat ik een klein stukje was vergeten en juist dat stukje begon te reageren! 😛

Renetje93
                Topic starter

ga je dit echt menen? kijk de foto’s hier boven dat is toch bijna helemaal kaal..

Ciao91
                  Bijdrager

Renetje93 :
                    ga je dit echt menen? kijk de foto’s hier boven dat is toch bijna helemaal kaal..

klopt, die foto’s had ik al gezien – oude primer/lak kan de oorzaak zijn dat ’t reageert of je hebt ’t niet goed ontvet.
                    Maar ik ga er vanuit dat je dat wel goed doet dus het is gewoon de oude primer/laklaag die reageert 🙂

dus even proberen alles weg te schuren! (y)

Renetje93
                    Topic starter

gaat me weekend:(“:P

pepko
                      Donateur

waarom straal je niet gewoon?

Ciao91
                        Bijdrager

pepko :
                          waarom straal je niet gewoon?

plastic kappen hoor je niet te stralen, hierdoor ben je nog verder van huis. je sloopt het plastic ermee..

pepko
                          Donateur

je kan toch gewoon met een lagere druk stralen?

dartfreak
                            Bijdrager

wat voor een primer gebruik je
                              als je gewone prime op kunstof spuit wil dat wel een reageren
                              maar je hetb ook kunstof primer en die ging goed bij mij dus

Renetje93
                              Topic starter

zo komt het er uit te zien:S

Renetje93
                                Topic starter

pepko :
                                  je kan toch gewoon met een lagere druk stralen?

heb wel 1 kap gestraald maak er ook wle even foto van laat ik je zien wat er mee gebeurt..

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.