gister heeft de achterrem kabel van mijn si het begeven.Nu wil ik een nieuwe bestelken maar JMBP heeft alleen een losse set.En van een ciao verkooen ze wel los past deze ook i.v.m met de lengte ?
Vandaag weer wat opgehaald voor de handel een ciao mix !
alleen geen cilinderkop cilinder en zuiger meer bij maar de prijs maakt al een hoop goed.Namelijk 25 euro en alles zit er nog op behalve de echt belangrijke onderdelen dan🙃.Ik ga deze waarschijnlijk in onderdelen verkopen dus als je wat zoekt stuur maar een berichtje
Zo weer een jaar en 2 ciao’s verder is begonnen met het klaar maken van mijn Si voor de keuring. Eerst is uitgegraven achterwiel eruit aangezien de band toch lek was en meteen de velg gericht. Alleen jammer dat je dan erachter komt dat de draad van de klok naar de klote istoevallig had ik nog een sloop klok liggen.na een kleine operatie waarbij de uitgaande as is omgezet is dat ook weer gemaakt en is het wachten op onderdelen.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.