- Dit onderwerp bevat 117 reacties, 30 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 5 maanden geleden door Perdidonaholanda.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 oktober 2008 om 21:54 #434281
😕
anders kickblok dat ik pas gedaan heb heeft het niet:

zelf verder nooit op gelet dus ik weet eigenlijk niet hoeveel andere carters het ook hebben, en waarvoor het is
edit: ff wat andere foto’s nagekeken en sommige hebben het wel, anderen niet
21 december 2008 om 16:10 #435880kleine update:
Lang niets meer kunnen doen vanwege verhuizing naar België.
Kickblock is gereviseerd….de cilinder komt er van de week op.
Ik heb een belgisch ciao-mix frame gekocht wat ik ga aanpassen zodat het blok wat makkelijker past. Verder ben ik aan het denken om er nog een stang tussen te lassen.
Als het frame helemaal klaar is wordt ie weer gecoat.
Foto’s volgen vandaag of morgen.27 januari 2009 om 20:13 #436824Vandaag eindelijk weer eens wat aan de ciao kunnen doen.
Foto’s van mijn mix-frame:

Het kickblok:

Het blok heb ik erin gezet om eens te passen….ging best goed.
Deze week worden de kickpedalen erop gezet.
Daarna wordt het frame doorgelast en komt er ook nog een stang tussen.Als alles klaar is gaat het frame naar de coater :lol
Foto’s volgen uiteraard.
22 februari 2009 om 18:24 #437693Kleine update:
Vandaag gekeken of alles paste….

Toen ik de kickpedalen probeerde te plaatsen kwam ik het volgende probleem tegen :(:
De rechter pedaal komt tegen mijn uitlaat aan.
Is hier iets op te verzinnen, of moet ik toch maar op zoek gaan naar een andere uitlaat?
22 februari 2009 om 19:19 #437694fet die groene 5-spakers
GTZ NV
14 maart 2009 om 19:16 #438323Update:
Vandaag de kickstart ketting ingekort en de uitlaat wat lager gehangen zodat het geheel past.
De kickstart werkt nu, maar nog niet hoe ik het wil. Maar goed, dat los ik wel op.
Verder heb ik het pinasco vliegwiel erop gezet en daarna geprobeerd te starten.
Blokje heeft even gelopen maar viel daarna weer uit. Even nagekeken, bleek dat de sproeier elke keer verstopt raakt. Er zal dus waarschijnlijk nog vuil in de tank zitten. Van de week effe schoonmaken.
De Simonini uitlaat wordt vervangen door een Technigas Circuit. Deze is al besteld op JMPB.
De Ciao staat er op dit moment zo bij:

Het volgende wat moet gebeuren is het verstevigen van het frame.
Als dit gedaan is, dan gaat alles weer naar de poedercoater.
Hopelijk heb ik de ciao voor de zomer klaar zodat ik de weg op kan.14 maart 2009 om 20:36 #438324Wordt net als die witte zeker wat
Maar waarom heb je een mix gekocht??15 maart 2009 om 07:38 #438330Martijnvanheerde :
Wordt net als die witte zeker wat
Maar waarom heb je een mix gekocht??
Ciao wordt inderdaad weer wit gecoat. Het mix-frame had ik nog liggen, hier heb ik tevens meer plaats om mijn blok te plaatsen.
1 mei 2009 om 17:39 #439686Update: vandaag weer gesleuteld. Blok loopt nu eindelijk. Wel nog niet stationair, maar dat ligt aan de sproeier geloof ik.
De Simonini Proline is verkocht, er zit nu een Technigas Circuit onder. Leuke uitlaat, maakt alleen een teringherrie.
Vandaag nog effe mijn remmen fixen en een grotere sproeier erin zetten en dan morgen een stukje rijden.
Foto’s volgen.1 mei 2009 om 17:59 #439687ben benieuwd vind het alleen jammer dat het een mix is;)
GTZ NV
2 mei 2009 om 18:16 #439716Update: Remmen aangesloten. Er is alleen een probleem met de voorrem. Ook even een testrit gemaakt hier in de buurt. Ciao trekt goed op en ook door. Voorlopig zit er nog snorvertanding in, maar in de toekomst wil ik nog malossi of cif vertanding aanschaffen.
Komende week nog een grotere sproeier halen en andere rollen.Hoe de ciao er nu bijstaat:

Let even niet op combo. Als het blok eenmaal goed loopt en de stang ertussen is gelast gaat alles weer naar de coater.
2 mei 2009 om 23:15 #439722
sjaak trekhaakwaarom hangt je bagagedrager zo raar achterover?
3 mei 2009 om 09:02 #439723Dat lijkt maar zo, omdat de foto schuin is gemaakt volgens mij.
Ik ben in ieder geval blij dat je een P van een Mix gemaakt hebt 😉 Dat ziet er toch een stuk beter uit, vooral als het om een opgevoerde Vespa gaat.3 mei 2009 om 12:51 #439727@ sjaak: lijkt inderdaad of de bagagedrager achterover staat….komt door de foto.
@ Fons: P frame vind ik ook beter uitzien dan een mix-frame. Ik heb dit frame gekozen omdat mijn blok dan beter past.
3 mei 2009 om 16:06 #439735
sjaak trekhaakvolges mij komt het niet door de foto ,kijk hoe de drager ten opzichte van de brug loopt.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.