Vespa-Ciao.NL
:: Parmakit

Home Forums Mening & ervaring Cilinders Parmakit

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

timschilders
    Bijdrager

maby domme vraag, maar hoe zien jullie aan het membraam hoeveel kleps het is? ik weet dat de malossi 4 kleps is, maar hoeveel kleps is die parmakit?

edit : alle foto’s die nu zijn van sprocatti:kots
      maby is de afwerking van parmakit wel goed en hebben hun wel de tijd genomen om die lelijke hoeken enzovoort eruit te halen?

pleasure
      Bijdrager

4 kleps, want het membraan beschikt over 4 kleppen, dit kun je niet geweldig goed zien op de foto, maar als je secuur kijkt zie je het.

hansieb
        Moderator

Vind dat inlaatje er maar ook gebeund uitzien, bij malossi ziet het er gewoon netjes uit.

Laats staan dat er een carburateur op ciao goed op past omdat het spruitstuk zo laag zit.

Niels
          Bijdrager

is die kit niet bewerkt door de eigenaar zelf, want ik kan me moeilijk voorstellen dat een blokje er zo gehavend uit ziet als die van de fabrikant komt:?. Maar anders is het idd zeer slecht afgewerkt:P.

KennyVespa
            Bijdrager

is denk ik ook aan gebeund want zal never nooit zo slecht uizien of ze moeten hem al uit een vast blok alu gekapt hebben met hamer en beitel 😛

Robbert
              Bijdrager

Slecht nieuws voor de mensen die aan een parmakit carter waren aan het denken jmpb heeft ze proberen te bestellen maar kreeg een week later een mail terug dat ze niet meer gemakt werden ik ik kreeg gisteren diezelfde mail dus dit is jammer. Wel raar dat ze het neit op de site zetten ofso. Mischien zijn ze tweedehands nog te vinden maar dat denk ik ook neit

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.