Vespa-Ciao.NL
:: panty over koplamp

Home Forums Techniek Framedelen panty over koplamp

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

timschilders
    Bijdrager

ik vind het niet mooi. en die booskijker zijn 2 spotjes. dus die geven super veel licht juist. ik ik snap niet wat er aan de opmerking van baz bijdehand aan is:S. hij zegt dat als je mischien beter kijkt dat je de banty wel ziet ofzo.

iaccaloco
      Bijdrager

Jacky :
        ja zoals hij iac dat met die komlamp heeft gedaan is gewoon een voorbeeld;) kan op dezelfde manier met een ciao lamp hoor!

:! Ehh……
        De onderste foto’s ìs zelfs een Ciaolamp, zo’n nieuwer model, de grote zeg maar….

En wat je ook doet, ’t mag officieel allebei niet….;)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

eXtreme Ciao
        Bijdrager

timschilders :
          ik vind het niet mooi. en die booskijker zijn 2 spotjes. dus die geven super veel licht juist. ik ik snap niet wat er aan de opmerking van baz bijdehand aan is:S. hij zegt dat als je mischien beter kijkt dat je de banty wel ziet ofzo.

hij schrijft dat ik beter moet kijke ( omdat ik `t er niet zo heel slecht uit vind zien ) hij bedoelt er met andere worden mee: Je bent gek dat je `t mooi vindt, kijk eens uit je doppe dan zie je `t misschien”

beter vertaalt?

eXtreme Ciao
          Bijdrager

of ik zit weer te slapen? en ik snap die zin niet?:?

LJ
            Topic starter

kept net gefixt8) t was niet erg moeilijk en het ziet er best mooi uit eigenlijk! het ziet er net een beetje anders uit dan bij Extreme ciao want ik heb een ronde koplamp maar het maakt niet veel uit. msschien dat er nog een foto van komt.

Baz
              Bijdrager

eXtreme ciao je snapt de zin dus nie ,ja kweet het ik ben tief onduidelijk:P
                Ik bedoel op de foto is het egt mooi zwart maar als je egt goed naar zou kijken zie je mssn dat het een panty is.

LJ
                Topic starter

kep al fotos gemaakt maar ik weet niet hoe ik ze moet posten:bloos kep al een beetje op het forum gesearched maar ik kon niks vinden. kan iemand me helpen.

AA-T
                  Sleutelbeheerder

heb een maat van me ook.. over legaal.. hij heeft er iig nooit problemen mee gehad, en is al wel een paar keer aangehouden (om andere reden :p)

eXtreme Ciao
                    Bijdrager

AA-T :
                      heb een maat van me ook.. over legaal.. hij heeft er iig nooit problemen mee gehad, en is al wel een paar keer aangehouden (om andere reden :p)

in `t donker zie je ook bijna geen verschil, `t is niet licht dovend.

VespaCiaoPaul
                      Bijdrager

LJ :
                        kga t denk k vandaag s probere als mn moeder nog een oude panty heeft en anders koop ik er morgen wel een. iemand nog tips hoe ik het t beste kan doen?

Ik heb dit ook gehad totdat een maat van me er een peuk op hield de eikel (krijg nog n panty van hem hehe) maar je kunt het beste de panty in stroken knippel (groot zat) zodat je je koplamp er IN kan doen als je snapt wat ik bedoel. Dit doe je met een paar van die strookjes. Ik had daarna alles strak getrokken en het aan zon ijzer plaatje vast gemaakt achter op de lamp. (ps draai de schroefjes voorzichtig aan anders draai je meteen je panty kapot)

M-Tuning
                        Bijdrager

booskijkers is illegaal
                          Panty is legaal

met panty vind ik wel wat hebben

zag vandaag een citta/ciao weet het niet meer die had een street magic kapje erop zag er ook erg vet uit.

Nick_orginelli
                          Bijdrager

@ iccaloco

vraagjes:
                            1 klopt het dat die halogeen spots veel meer licht geven ??:thumb
                            2 kun je die eventueel gewoon aansluiten op de oude bedrading of heb je iets van een accu nodig??:?

alvast bedankt!

Ties
                            Bijdrager

booskijker is niet illegaal…mag alleen niet meer dan 10% (ofzoietS?) van de lichtopbrengst wegnemen!

Joost
                              Bijdrager

Joost
                                Bijdrager

He waarom doet ie het niet. Welke van de 4 moet ik pakken bij imageshack

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.