Vespa-Ciao.NL
:: panty over koplamp

Home Forums Techniek Framedelen panty over koplamp

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LJ
    Topic starter

hey
      ik zouw niet wete of het mooi is bij een ciao maar wat denke jullie van n panty over de koplamp. bijvoorbeeld een zwarte. is dit legaal?

Cafy
      Bijdrager

geen idee k denk wel lache..
        maar of dat legaal is weet k niet mja…BOEJUH :p

Ndc
        Bijdrager

Volgens mij als het licht niet te donker wordt en nog een beetje op geel of wit licht lijkt dan is het wel legaal. Maar ik zou eerlijk gezegd niet weten of het mooi is, ik heb nu 5 felle witte ledjes in mijn koplamp en dat ziet er heel vet uit dus misschien moet je ook eens rondkijken voor een beetje wit blauw.

LJ
          Topic starter

kga in iedergval die panty is probere met n oud ding van mn moeder ofzow en alst dr niet uit ziet haalk m dr gwoon weer vanaf

Ndc
            Bijdrager

hahahaha ja dat is goed idee gewoon proberen en als het niks is gewoon iets nieuws verzinne 😉

iaccaloco
              Bijdrager

How-To boze koplamp maken!

Dit is denk ik een stuk legaler…..:D

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

eXtreme Ciao
                Bijdrager

zo ziet `t dan eruit.

(was me oude ciao)

iaccaloco
                  Bijdrager

:bloos geef mij dan maar m’n eigen oplossing…..:bloos

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

eXtreme Ciao
                    Bijdrager

iaccaloco :
                      :Bloos geef mij dan maar m’n eigen oplossing…..:Bloos

hoezo? zo heel verkeerd ziet er niet uit? en hij vraagt ook om een ciao

grtz

Baz
                      Bijdrager

ziet er zow niet verkeerd uit ,mssn als je beter kijt zie je het wel.

LJ
                        Topic starter

kga t denk k vandaag s probere als mn moeder nog een oude panty heeft en anders koop ik er morgen wel een. iemand nog tips hoe ik het t beste kan doen?

Jacky
                          Bijdrager

ja zoals hij iac dat met die komlamp heeft gedaan is gewoon een voorbeeld;) kan op dezelfde manier met een ciao lamp hoor!

erwinko
                            Bijdrager

het is illegaal. want het zorgt voor minder licht doorgang…

eXtreme Ciao
                              Bijdrager

erwinko :
                                het is illegaal. want het zorgt voor minder licht doorgang…

die booskijkers dus ook want ik weet zeker dat pantys meer licht doorlaten dan die booskijkers, als als het licht aanstaat snacht zie je niet dat er een panty overheen zit

eXtreme Ciao
                                Bijdrager

mja, smaken verschillen. ik vindt een standaart ciao ook niet zo mooi, maar ik vindt het fantastich om aan het blokje te klote enzo.
                                  en het uiterlijk zo te veranderen, dat mensen net nog kunnen zien dat `t een ciao is. En ik kies steeds voor ciao omdat die wel mooi frame hebben, maar de voorvork vindt ik bijvoorbeeld niet zo mooi.
                                  en zo`n telescoop voorvork van bravo of si weer wel. Maar daar vindt ik het frame niet van mooi. Mja zoals ik zei smaken verschillen, en dit is percies `t zelfde als met die”panty over de koplamp”
                                  (sorry dat het beetje off-topic was )

en “Baz” je moet niet zo bijdehand reageren, met “mssn als je beter kijt zie je het wel” want iedereen denkt er anders over, en misschien vindt jij `t niet mooi maar een ander wel, dus denk voortaan na hoe je gaat reageren 😉

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.