Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Pack toer Amsterdam 25 km/u
- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 9 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 jaren, 8 maanden geleden door oldschool.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 juli 2015 om 07:30 #528630
Ik moet even de agenda afstemmen maar wellicht kan ik mee gaan ( met de Pack 2 uiteraard )
11 juli 2015 om 21:21 #528631Weet er iemand nog een leuke route in en om Amsterdam, dat scheelt me weer puzzelen via maps…
Ik wilde eigenlijk verzamelen in Amsterdam Noord –> Parkeervakken nabij Papaverweg 46 (vlakbij ndsm werf)
Volgens mij kun je hier gratis parkeren?Vanuit daar richting pondje bij centraal vanuit daar centrum in en dan op de terugweg via schellingwouderbrug, schellingwouderdijk, nieuwendammerdijk weer terug via de Papaverweg.

Dus wie weet er een mooi rondje vanaf het centraal station tot aan de schellingwouderbrug???
Heb een standaard ciao, citta, si of noem maar op dan ben je ook welkom hoor…. dus meld je nog even aan.
16 juli 2015 om 13:43 #528653
Cеть-2suggestie route door ’t centrum oa langs drukke terrasjes zodat de pack’s maximaal gezien kunnen worden :relax
Ik ben aan ’t worstelen met googlemaps :boos , vervelend dat ’t niet datgene doet wat jij wil. Wordt vervolgd..
+
-rondje Olympisch stadion
-de sluisjes
-museumplein
-de Pijp
-utrechtse straat, vijzelstraat, dam
-wallen (indien mogenlijk)
-stopera/jodenbreestraat
-richting nieuwmarkt
-rapenburg/Artis/entrepotdok/
-veemkade/sumatrakade/zeeburgerkade
-richting schellingwouderbrug/ –>noord
-route Jelle, ergens halverwege om ’t vliegenbos heen (leuk stukje)
– zoiets16 juli 2015 om 17:59 #528655Jelle :
Parkeervakken nabij Papaverweg 46 (vlakbij ndsm werf)
Volgens mij kun je hier gratis parkeren?De Distelweg (1 straat eerder) was een paar weken geleden nog vrij parkeren.
En ik weet in het centrum van Adam redelijk goed de weg dus verdwalen doen we niet:lol17 juli 2015 om 00:05 #528656Ik zeg een prima route Cteb-2
Lekker binnendoor.De sluisjes en olympisch stadion is een erg leuk stukje om langs te rijden.
Eigenlijk de hele route die je uitgestippeld hebt.Ik zeg doen jou route
17 juli 2015 om 12:41 #528657Pagina is weer normaal zie ik want gisteren zag je alleen een meters lange google maps link:lol
Maar das een mooie route
Ik qoute er alleen wel bij dat ik ook sowieso naar Vleminckx patat in de voetboog straat ga.
Deze man z,n eigen gemaakte patat is van hier tot in China namelijk een begrip en laat deze dus nooit voorbij gaan aan een bezoekje Amsterdam.22 juli 2015 om 21:24 #528660Met enige vertraging zijn we rond half 2 / 2uur gaan rijden…
Ik op een pack met standaard vertanding, maar wel met een andere uitlaat en een verkeerde bougie, dus max. 26 kmu met een toerenbereik van een nitroautootje door Amsterdam heen…
Eerst ff patatje bij de patatboer van NL gedaan, maar deze vond ik niet zo bijzonder…
Daarna richting wallen, toen vervolgens richting Amsterdamse bos…. maar het werd al wat later dus voordat we daar waren zijn we richting Schellingwoude gegaan. Maar goed dat we terug gingen, want Daan z’n klok stopte er spontaan mee en kon toen door Speedbuxy gesleept worden…
Even de toer afgesloten met een drankje bij het pondje bij het IJ…
Hier de foto’s:

23 juli 2015 om 16:05 #528519Ik was echt in dromenland zie ik:lol
26 juli 2015 om 12:43 #528687Ik heb een pc switch gedaan en kon dus helaas niet sneller mijn reply doen.
Maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen
Was een korte maar gezellige middag en vond het zeker voor herhaling vatbaar

Hier mijn filmpje.
En nog 1 foto:lol
26 juli 2015 om 20:51 #528689Mooie film! Ik kan uit deze film 2 dingen concluderen:
1. Een Tiffany heeft nog slechtere schokbrekers als een Ciao.
2. Jullie hebben echt een leuke dag gehad, de sfeer zit er goed in bij de hoofdcameraman 😀
Hebben jullie nog veel reacties gehad in de stad? En dan bedoel ik vooral op de Packs :).
27 juli 2015 om 08:59 #528690Je zag mensen wel een beetje raar kijken, maar daar bleef het ook wel bij…
Oja ik heb onderweg ook nog een bod van €1000,- gehad op mijn pack (alleen deze persoon zag eruit alsof hij dit niet zo kon ophoesten dus ben maar gewoon doorgereden)27 juli 2015 om 11:41 #528691Wilk1985 :
1. Een Tiffany heeft nog slechtere schokbrekers als een Ciao.Yup de Tiffany heeft een echte 25kmph voorvork:lol
En de veren zijn helaas anders dan die van een Ciao, anders had dit een leuke upgrade geweest.30 juli 2015 om 02:55 #528694Ik zie dat jullie ook bij mij langs zijn geweest…best grappig om 3 packs bij mijn tuinhek te zien!
Ik was die dag 2 brommertjes ophalen voor weinig…een si en een si mix -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.