Vespa-Ciao.NL
:: paar vraagjes

Home Forums Techniek Opvoeren paar vraagjes

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mman
    Bijdrager

nou het zit zo de carters die jij hebt zijn begrenzd tot een 50cc en dus daarom past je uitlaat ook niet.

en die leo krul dan moet je die stukjes gewoon ombuigen of wegslijpen zoals tim al zei

en als die leo krul ook niet op die 60 past lijkt me onwaarschijnlijk maar dan is dat ook een 23,5 cil en zal je dus de cilinder mond moeten laten afdraaien. kan bij bromboer voor klein prijsje doen ze dat zo.

Dountill
      Topic starter

hij past WEL op de 60cc DR, dat heb ik nou al een aantal keer gezegt.Alleen als mijn carters begrensd zijn krijg ik de cilinder er niet op ? dat is mijn robleem…

mman
        Bijdrager

dat kan je wegschuren of andere carters kopen

dat schuren kan op verschillende manieren ik heb het zelf ook gedaan.

voeg me maar ff toe op msn praat wat makkelijker: mman14@hotmail.com

Dountill
          Topic starter

mensen met beetje hulp van mman ben ik al stuk verder gekomen, carters dus een stukje uitschuren en dan 60cc dr er in en de leo krul eronder..
            Iemand enig iedee hoe hard ik dan met die setup rij ? mman had het zelf over 45/ misch 50 iemand anders andere ideeen ?

joey636
            Bijdrager

het is een snorcarter of niet?dan zal je die snelheid wel halen.
              anders als je een gewoon bromcarter hebt haal je tog wel de 60/65 denk ik
              ik zelf rij met mijn 60cc ongeveer +/-70 maar ik heb een hoog toerige uitlaat wat de krul dus niet is

Dountill
              Topic starter

ja het is een gewone snor, en ja ik wil me blok niet tunen, vindt het te risicovol en heb geen ervaring dus dat is jammer 😛

Dountill
                Topic starter

mensen, ik zou graag jullie ervaringen en meningen willen horen over het tunen van het vespa blokje ? is het zonder enige ervaring goed zelf te doen of zijn er andere mogenlijkheden ?

Jelle89

is goed zelf te doen, staan goede how to’s over:

http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=15

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.