Vespa-Ciao.NL
:: Paar vraagjes

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Paar vraagjes

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Fredzzz
    Topic starter

ik heb nu het malossi 3×3 trekveertjes set gekocht…

welke zijn nou de strakste veren, medium en de zwakste? (stond niet op het pakketje)
      heb er nu ff de gele in zitten met speed engine, 70cc alu, 13/13, hdk,

maar hij trekt niet super…

(1. ding: het blok zit wel naar achteren)
      (2. ding: maakt het veel uit dat de blok bouten aan een kant van het blok er niet in zitten? ik ging een keer rijden maar hij trok dus niet lekker (mischien was dat het probleem dat het blok naar achteren zit, of zou die mischien daardoor kracht verlies hebben (dat die bouten er niet in zitten dus)?

welke sproeier zou ik kunnen proberen met speed engine, 70cc alu en 13/13? zit nu 78 in (te groot dus), hij valt uit als ik stil sta. 72?

Vespaflappie
      Bijdrager

70????Ik ben serieus met AL mijn 80 blokken nooit boven de 70 geweest; en dat zijn er toch 4!!! Duw er even een normale in; 66 ofzo met malo filtertje en vanuit daar ga je afstellen…Ding verzuipt zwaar nou!Laat btw die powerfilter rommel van scooters eraf; malossi is al kut genoeg maar heb je wel helaas nodig en voldoet genoeg….!

Fredzzz
        Topic starter

mmm ok, nou met die andere blok van me met 80cc malossi heb ik nou 78 erin

ok ik probeer een kleinere, ik dacht echter aan 70 of 72…

Vespaflappie
          Bijdrager

Fredzzz :
            mmm ok, nou met die andere blok van me met 80cc malossi heb ik nou 78 erin

ok ik probeer een kleinere, ik dacht echter aan 70 of 72…

Ik reed onafgesteld prima met 66 en malossi filtertje….(niet superveel gereden maar bougie was eerder zwart als wit!!) Heb met al mijn blokken nooit meer als 68 gehad(alleen malossi maar dat was 84) maar die heeft 19mm

coda
            Donateur

Ik heb op de speedengine een 70 sproeier,met 80cc polini,race kruk,13/13 en top one.
              Met 68 gaat ie al detoneren dus 70 is bij mij minimaal nodig,dan gaat het perfect,groter heb ik ook geprobeerd maar dan gaat ie weer iets langzamer.
              Probeer zoiets eens,hij moet eigenlijk net niet gaan detoneren,dit is per blok wel verschillend,de een,zoals die van flappie,doet het prima met 66,de ander heeft iets meer nodig.

Vespaflappie
              Bijdrager

coda :
                Ik heb op de speedengine een 70 sproeier,met 80cc polini,race kruk,13/13 en top one.
                Met 68 gaat ie al detoneren dus 70 is bij mij minimaal nodig,dan gaat het perfect,groter heb ik ook geprobeerd maar dan gaat ie weer iets langzamer.
                Probeer zoiets eens,hij moet eigenlijk net niet gaan detoneren,dit is per blok wel verschillend,de een,zoals die van flappie,doet het prima met 66,de ander heeft iets meer nodig.

Rare is dat dat mijn oude blok is en ik er met 66 mee reed

overigens krijg ik ngo 13 euri v d heer Fred toch?

Fredzzz
                Topic starter

whaha shit helemaal vergeten jah geen zorgen komt eraan…

en eh…66 sproeier? ik heb een 68, dus die zou ook wel ongeveer goed zijn neem ik aan….

Vespaflappie
                  Bijdrager

Jah had em niet precies afgesteld maar 68 moet et ook wel doen; nieuw bougietje erin draaien; stukke rijden en dan maar eens kijken welke kleur die heeft he;)

Fredzzz
                    Topic starter

komt goed, gaan we vandaag doen (met Herr Flick he, die woont hier toch om de hoek, dan jat ik even ook zn vario…:D)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.