Vespa-Ciao.NL
:: Overzicht Cilinders met pk’s

Home Forums Mening & ervaring Cilinders Overzicht Cilinders met pk’s

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 90)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PoliniCiao
    Bijdrager

gewoon op http://www.jmpb.nl de DR evo bestellen. Is voor dat geld een heel net cilindertje!

ArvidW
      Donateur

Idd, DR70evo + Citty power is echt flink hard optrekken (echt flink hard:D) en je top (ligt aan je pully) ligt tussen de 50 (95 pully) en 60 (80 pully) rijden. 95 pully is erg leuk, wheelyen is dan zeer simpel:D 80 pully rijdt wel veel rustiger.

Maar die DR70 is een fijn cilindertje, je moet hem wel goed inrijden, en altijd netjes blijven warmrijden. Maar dan heb je d’r echt een snelle krachtige cilinder voor 🙂

(ja ja, vario trekt harder op, DEPS trekt harder op enz enz:lol maar dit is ook niet mis;))

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

joey636
        Bijdrager

bedenk wel dat je over toeren gaat maken met die poulie

coda
          Donateur

Niet te bang zijn joh,laat dat ding gewoon harder lopen,dat hoort er toch gewoon bij!:)

ArvidW
            Donateur

Kwafo :
              dus die 70 cc + bromblok + summit uitlaat + grote poulie zal zorgen voor ongeveer 50 km/h en goede trekkracht 😀 dan is de keuze denk ik snel gemaakt

Met die summit en een 95 pully tril jij je brommer af, de reden waarom ik citty power zei is omdat jouw blokje met die uitlaat niet veel toeren kan maken, met die summit wel en dan zul je toch wel 60 gaan rijden met 95 pully.

Ik denk alleen niet dat je vaak 60 rijdt… het zal nl behoorlijk beangstigend zijn met al dat getril (wel grappig:lol)

Maar je kunt het altijd proberen, en als je het echt te zot vind gewoon voor 22 euro een nieuwe citty power kopen, en je topracing voor 40-50 euro verkopen ofzo:?:)

Home made engine dyno

Baz
              Bijdrager

Ik zou ook een 70evo kopen ,trekt goed ook redelijk goeie top. 50snel zijn ook goeie en hard optrekkende cilinders maare voor hetzelfde geld heb je een 70cc.
                Koop eerst maar is een bromblok is dat trillen ook weg :thumb

pleasure
                Bijdrager

Met 70cc DR EVO ga kun je wel tegen de 70 halen hoor 😉

frf
                  Bijdrager

5 pk met mijn DR EVO cilidner is wel erg veel 😛 vraag me af of ik dat haal maar even een keer alngs de testbank 😛

ArvidW
                    Donateur

Van dat lijstje klopt niet zo heel veel, van polini hoort het te zijn:

41mm = 3.6pk@8200tpm
                      42mm = 4.3pk@8200tpm (alu)
                      43mm = 4.5pk@8400tpm
                      43mm = 5.3pk@8300tpm (kit racing)
                      46mm = 5.5pk@8600tpm

Home made engine dyno

Jelle
                      Moderator

die dr evo haalt zeker de 5 pk, ik begrijp niet waarom de athena 43mm 6 pk kan halen en de malossi 43mm 5,5 pk…
                        deze cilinders zijn zoveel zwakker dan de DR evo…

(mijn DR evo is bijv. sneller dan: 46mm polini, 46.5 malossi, 43mm malossi, 43mm pinasco deps, 43mm athena, 43mm polini, 42mm polini, 41mm polini)

frf
                        Bijdrager

sneller als 46 polini :O netjes dan nou ja boeit me eigenlijk ook niet zoveel pk ik eruit trek als ik het maar goed vind 😛

Bartjee
                          Donateur

Pff heeft mijn 46pinasco echt maar 5.2 pk ori? Vraag me af hoeveel mn getunede nu dan heeft, zal vast niet zo veel zijn dan..

diac
                            Bijdrager

DR Evo ownd in alle opzichten 8)

Crullie
                              Donateur

Yep Dr is de beste totdat je begint te tunen dan heb je toch het liefst een 46mm cilinder of groter. :thumb

TICKLING BARN

frf
                                Bijdrager

hoe kom je aan deze gegevens als ik vragen mag met wat voor carters is dit getest of is dit allemaal gegokt ….

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 90)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.