- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 8 maanden geleden door tnerual.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 augustus 2010 om 17:49 #184646
mijn school ciao maakt erg veel toeren, zelfs overtoeren op de top :con setup:
ciao ’84 blok (snor)
piaggo 25 uitlaat (snor, orgineel dus)
poulie 80 (normaal orgineel reed een oude opa mee kzie em niet opvoeren :lol)
snorklokdat rijd toch 32 op de autoteller. maar draait echt veel te veel toeren naar mijn oren. Er zit nu dus een 80mm op moet ik overstappen naar een 70 of 65mm? gaat de overtoeren dan weg zijn want ik kom gek.
1 augustus 2010 om 18:02 #198274Sorry, maar moest je hier een heel toppic voor openen?
Iets kleinere poelie lost je probleem op jah.
Er is ook een kleine vragen toppic en denk dat sommige mensen het ook wel op prijs stellen als je je nederlands iets verbeterd.1 augustus 2010 om 18:04 #198273kleiner poeli of bromnaaf
1 augustus 2010 om 19:07 #198293jah sorry dan dat ik topic opende maar er word vaak niet gereageerd in het kleine vragen topic, in een apart topic wel. ik wist het antwoord al deels maar wou het toch eens navragen.
kleine vraag nu ik toch een topic heb openstaan: moet je bij het starten nu WEL of NIET je decompressiehendel gebruiken. een brommerdealer had me dat ooit gezegd toen ik 15 was en sindsdien deed ik dat. maar op de huidge (rijdende) schoolciao start hij dan amper en wil niet wegrijden. als ik het zonder start (duurt iets langer) is hij wel meteen weg. wat is de juiste manier? =p
1 augustus 2010 om 19:15 #188389Met decompressiehendel en zodra je koppeling aangrijpt de hendel loslaten.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!1 augustus 2010 om 21:38 #198300bedankt 😀 moest toch een nieuwe band hebben voor mijn tweede ciao dus heb ik maar een poulie 70 erbij besteld
hartelijk bedankt
2 augustus 2010 om 08:11 #198304wa had ik gezegd van uw overtoeren?
😛dus een bromnaaf zou u goe helpen, maar doe anders voort in uw ander topic;)
succes!
EDIT: waar is uw oud topic? kvind t ni 😛
2 augustus 2010 om 10:23 #198307tnerual :
wa had ik gezegd van uw overtoeren?
😛dus een bromnaaf zou u goe helpen, maar doe anders voort in uw ander topic;)
succes!
EDIT: waar is uw oud topic? kvind t ni 😛
ik ook ni daarom ander begonnen 🙂 bromnaaf helpt misschien wel MAAR ik heb nog nooit mijn snornaaf ingeruild. ik steek gewoon kleine poulie, citypuff of sportuitlaatje & sterker trekveertjes en stel me carb zo optimaal mogelijk af dan heb ik er minder tot geen last van 😀
ps.:
citypuff en poulie 70 zijn ondertussen besteld alleen nog toekome 🙂 en de tijd hebben voor te monteren
en nu trekt mijn ciao ook al erg goed 😀 keb me carb gekuist, sproeier doorgeblazen en zo en nu trekt ie echt lekker op (een goed begin zeg ik dan.
2 augustus 2010 om 10:31 #198309ah das goed nieuws.. bromnaaf gaat ongelofelijk helpen..
wat ge nu hebt, maar dan beetje uitgeveild zover asl ge zelf wilt, bromnaaf en DR50 en malossi filtertje.. dan heb ge nice cruise snelheid, en iets straffere veerkes 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.