Vespa-Ciao.NL
:: Overtoeren met malossi vario

Home Forums Techniek Vario Overtoeren met malossi vario

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

woe
    Bijdrager

waaaaaaaaaaaaaaat?

ik hoor je niet? komt zeker omdat ik vario heb en veel eerder weg ben dan jouw:p

.-{2F4OV}-.

hhahaha:D :lol

Vario rijdt tog wa beter… Zullen de kenners wel begrijpe:D

Sjeesbeest
        Bijdrager

Nou ik heb dus ook een malossi voorvario en gele veer met standaard 4,7 gr ……… dit loopt dus voor geen meter op een Citta 😛 (mega overtoeren en vario komt niet in beweging met top van 23 km/h)

heb nu dus weer een standaard drukveer en 8 grams rollen ……. optrekken niet normaal meer en top is gelijk gebleven 50 km/h …….. en ben er blij mee 🙂

Dus mijn mening hoe zwaarder de veer hoe hoger het gewicht van de rollen, eventueel nog weer aan te passen met trekveren

hansieb
          Moderator

Sjeesbeest :
            Nou ik heb dus ook een malossi voorvario en gele veer met standaard 4,7 gr ……… dit loopt dus voor geen meter op een Citta 😛 (mega overtoeren en vario komt niet in beweging met top van 23 km/h)

heb nu dus weer een standaard drukveer en 8 grams rollen ……. optrekken niet normaal meer en top is gelijk gebleven 50 km/h …….. en ben er blij mee 🙂

Dus mijn mening hoe zwaarder de veer hoe hoger het gewicht van de rollen, eventueel nog weer aan te passen met trekveren

Ha met gele drukveer en strakke trekveren varieerde hij niet eens bij mij op 50cc. Enige wat die deed was ong 15km/h rijden.

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.