Vespa-Ciao.NL
:: Overige

Home Forums Mening & ervaring Luchtfilters Overige

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Miesmaster
    Topic starter

Heb jij ervaring met andere luchtfilter die hier niet in het forum staan post dan hier je mening

ciao 83
      Bijdrager

tip: als je meer lucht wil, boor dan eens een extra gat boven in je lucht filter of vergroot de orginele gaten!. krijgt je vespa daarna te veel lucht!, dan kun je er altijd nog een schroef in het gat draaien dan is hij weer orgineel
        succes

alienxxl
        Bijdrager

zijn er nog andere opties voor luchtfilters?
          Zo’n dikke dinge of andere merken ofzo?
          en zo’n scooterfilter, heeft iemand daar ervaring mee?

Fredzzz
          Moderator

alienxxl :
            zijn er nog andere opties voor luchtfilters?
            Zo’n dikke dinge of andere merken ofzo?
            en zo’n scooterfilter, heeft iemand daar ervaring mee?

jah ik heb ze zelf ook, op mn citta, ivm mn achterbrug, heb meer plaats enzo, zou nooit op een ciao/citta std. passen maar je kan het idd pas maken, ziet er veel veel beter uit, trekt aandacht (neem ik aan:D)

of die beter is? weet ik niet echt hoor, maar jah…

RobbieRonald
            Bijdrager

Ik heb ook een scooterPowerfilter op mijn citta gefixed daarvoor heb ik mijn orginele filter dichtgemaakt een een pvc buisje in gemaakt waar de powerfilter op kan. En het zuigt volgensm ij net ietsje meer lucht aan dan malossi.

Vespaflappie
              Bijdrager

Dus ook wel meer troep;)

Kelvin
                Bijdrager

ik heb ook een powerfilter op m’n vespa gemaakt.
                  ik heb het zo gedaan gat in orginele luchtfilter en dan stuurschuim erin en dan op het schuim de powerfilter.
                  maar dan past het bovenste kapje niet meer dus ik heb een gat in het voetkapje gemaakt op maat en dan de powerfilter erop en dan aansluiten op het scuim en hij trekt beter dan red malossi filter vind ik.8)

ik zet binnenkort wel ff foto’s erop…….

hansieb
                  Moderator

Een 13mm carb is al echt ZEER klein qua luchtinlaat daar hoeft echt geen scooterpowerfilter op.

Een powerfilter van malossi voor ciao is dus al prima zon scooter filter is bullshit op een 13mm carb als je nou een dikke 24mm carb had en dikke race setup dan is het idd wel handig.

Kelvin
                    Bijdrager

hansieb :
                      Een 13mm carb is al echt ZEER klein qua luchtinlaat daar hoeft echt geen scooterpowerfilter op.

Een powerfilter van malossi voor ciao is dus al prima zon scooter filter is bullshit op een 13mm carb als je nou een dikke 24mm carb had en dikke race setup dan is het idd wel handig.

ja maar ik heb het ook voor de sier gemaakt niet alleen voor optrekken.
                      maar hij trekt wel een stukje beter.

timoO

ik heb zo’n vet begaaid scooter sportfiltertje boven mn kap uitsteken vette paddestoel :lol

G-no
                        Donateur

nou ik kan me nog herinneren dt je er blij mee was:P:lol

timoO

ja jeannot dat was nog toen ik alles standaart was en toen mn frame nog nie twas gespoten eah 😛 hoe moet jeje voelen dan

Kelvin
                            Bijdrager

tegen wie heb je et eigelijk tegen mij of die ander??:con

Rebel

ik wil zeg maar meer zon pyramide ding ipv powerfilter.

zou dat gewoon passen want me powerfiler is nu 5,5 cm breed.

En ik weet niet of iemand een luchtinlaat van scooters kent?
                                Waar zou je die kunnen krijgen?
                                Wil deze op me kap zetten waar normaal me koppeling zit zeg maar.

iaccaloco
                                Bijdrager

Bij vrijwel elke online scootershop? :con

Nu weer verder over luchtfilterzooi….;)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.