Vespa-Ciao.NL
:: Oud nieuws, maar ongelooflijk!

Home Forums Algemeen Nieuws Oud nieuws, maar ongelooflijk!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Topic starter

Misschien dat iemand anders dit volgende verhaal al eens was tegen gekomen, maar voor ons Ciao rijders wel leuk te lezen dat je een lange rit kunt maken hierop. Respect voor de Ciao, maar helemaal de rijder die dit heeft volgehouden.=)

Lees volgende link, via de pijtjes sla je een bladzijde om.
      http://www.vespariva.com/Recordride1.html

Leuk detail het bedrag dat hij terug kreeg voor de gebruikte benzine. Amerika, jaren terug en zuinige brommer. 😉

speedbuxy
      Bijdrager

Leuk oud artikel:thumb
        Weten we ons nieuwe doel ook want coast to coast toer klinkt lekker:D

Wilk1985
        Moderator

Prachtig verhaal! 62 liter benzine heeft hij ermee opgereden, zoals ik het berekend heb heeft hij iets van 25 keer moeten tanken. Dat zal een hoop gedoe geweest zijn want voor zover ik weet heb je in Amerika lang niet zoveel tankstations als hier.

Per liter heeft hij ongeveer 60 kilometer gereden dus laten we zeggen dat hij op een tank 130 kilometer ongeveer deed. Dat was in de jaren 70 een groot verkoopargument hebben ze mooi gebruik van gemaakt.

Op die foto’s lacht hij, dat zal wel zijn omdat het een px met zadelvering is. Op mijn Ciao krijg ik na 5 kilometer al pijn aan mijn rug haha.

Basic
          Bijdrager

Totaal 9 dollar en 90 cent aan benzine!!
            Dat is 15 cent per liter!!

Broezert
            Bijdrager

i’m game, let’s go!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.