:: originele trekveren tunen
-
ik heb vanmiddag een nieuwe uitlaat gemonteerd (zie setup aan uw linkerkant van het scherm) en ben wel toe aan wat strakere trekveertjes. het plan was om binnenkort bij jmpb gwn een mallossi setje te kopen van €15,- maar…
toe bed8 ik me waarom kun je je originele veetjes niet tunen. doormiddels van bijde uiteinde met en tang vast te pakken (of 1 kant in de bankschroef) en de met hun eigen draairichting mee te draaien. dan zouden ze in thorie straker moeten worden. en dat is veel nauwkeuriger dan uit 3 verschillende kleuren te kiezen.
heeft iemand dit ooit gedaan? hoe is dat gegaan? zouden de veertjes dat kunnen houden?
het gaat me eigelijk nieteens om die €15,- maar meer om het feit dat ik denk dat dit veel nauwkeuriger is.
Ik denk zomaar dat ze afbreken. gewoon omdat ze terwijl ze heet zijn in die positie “gedraaid” worden.
wil je echt nauwkeurig gaan, koop dan iets te lichte trekveertjes & ga dan de segmenten uitboren/verlichten waardoor de segmenten minder snel naar buiten gaan 😉 lijkt mij veel nauwkeuriger.
ja klinkt idd wel logisch miss dat het voor even werk maar ze zullen dan vast niet oud worden 🙂
@ steven osh- wat is dat nou weer voor post? heeft niet echt een toegevoegde waarde 😛 haha
amarBijdrager
Iets anders, ik zou geen malossi setje halen die maken echt veel toeren teveel als je het mij vraagt.
de polini veertje lopen meestal een stuk beter.
maar dit is mijn mening!
zijn de polinveertjes slapper dan ?
hehe sorry man, ik liet me even gaan :P, heeft idd geen toegevoegde waarde

je kan het wel doen…
ik gedaan
weer zoon post dat je denkt jah daar kan ik wat mee, onee toch niet 😛
maar zijn polini trekveertjes slapper dan mallossi ?
ok sorry voor vorige domme post, maar het is aardig gelukt
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.