Vespa-Ciao.NL
:: Originele kleurcode

Home Forums Techniek Framedelen Originele kleurcode

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

DaanCiao
    Topic starter

Wie weet waar je de orginele kleurcode van je ciao kan terugvinden?
      En valt de orginele lak nog te bestellen?

Het gaat om deze kleur:

Thnx!

Robertez
      Bijdrager

Tip

kleinste onderdeel wat in lak gespoten is meenemen naar een erkende goede autospuiter.
        Deze kan middels mengen en spuiten op een staaltje de kleur wel voor je aanmaken.

Kleurcode maakt zijn werk wel makkelijker

Martino
        Moderator

Staan die kleurcodes niet bij je plaatje van je framenummer erbij op?

Mike
          Bijdrager

Wat ik gedaan gedaan heb:

Een onderdeel wat nog goed in de lak zit, ( ik had bagagedrager ) meenemen naar een schade expert op de Beverkoog ( zitten er meerdere ) daar hebben ze laser apparaten dat de samenstelling van je lak kan Lezen/Onderscheiden. met dat printje naar een spuit boer en hoeplakee.

1 bus laten mengen koste met iets van 3 tientjes. uitlezen 5 euro daar komt wel blanke lak bij!

die ene bus was voor mij genoeg om alle losse delen te spuiten Voorspatbord, achterspatbord, stangetjes en drager.
            ( met 2 bussen kan je als je het goed doet je hele brom overspuiten.

Mike

tvmierlo
            Donateur

Mike :
              Wat ik gedaan gedaan heb:

Een onderdeel wat nog goed in de lak zit, ( ik had bagagedrager ) meenemen naar een schade expert op de Beverkoog ( zitten er meerdere ) daar hebben ze laser apparaten dat de samenstelling van je lak kan Lezen/Onderscheiden. met dat printje naar een spuit boer en hoeplakee.

1 bus laten mengen koste met iets van 3 tientjes. uitlezen 5 euro daar komt wel blanke lak bij!

die ene bus was voor mij genoeg om alle losse delen te spuiten Voorspatbord, achterspatbord, stangetjes en drager.
              ( met 2 bussen kan je als je het goed doet je hele brom overspuiten.

Toevallig heb ik dit vandaag nog laten doen in Nuenen(het is voor jullie wel erg ver uit de richting). Tankklepje van de auto meegenomen, laten scannen en meteen gemaakt binnen 5 minuutjes(de scanner kwam op de juiste kleurcode van Nissan uit.) Een spuitbusje van 400ml kostte me 20 euro. Goed te betalen dus! Bij een brommer dus een net stukje meenemen(het liefst zo vlak mogelijk). Maar zoals Mike al zegt: voor metallic moet je er nog wel blanke lak bij kopen.

Voor geïnteresseerden de website van het bedrijf: http://thecolorstore.nl/

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.