- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 2 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren, 8 maanden geleden door Befkuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 mei 2022 om 04:15 #815384
hey..
zoals het onderwerp het al zegt. ik ben dus op zoek na een 15mm snaar voor een citta brug
ik heb nu al verschillende snaren geprobeerd maar nog niet echt iets gevonden wat lekker werkt.. want zit toch elke x met snelheid verlies want als ik de snaren vergelijk in de fox schalen komt de 13mm snaar dieper er in te liggen dan de 15 snaar waardoor je dus door die 15mm snaar snelheid verliest en dat wil je natuurlijk niet.. dus drama.. en om even er bij te vermelden ja ik heb 15mm vario bus.. als ik nou een si brug bv had dan was het probleem zo op gelost zoals ik bij me andere bruggen heb kunnen doen een wallaroo snaar gebruiken maja dat kan dus niet ivm de lengte van een citta brug.. mometeel heb ik een camino snaar de lengte is goed maar hij komt toch een klein stukje hoger te liggen als de 13mm snaar.. waardoor ik dus verwacht dat je snelheid in levert
https://www.youtube.com/shorts/r3Xq2mat9BQ
op het filmpje is dus te zien dat ik met een stift heb aan gegeven hoe de snaren komen te liggen.. de onderste lijn is dus met de 13mm snaar en die er iets boven dus met de 15 camino snaar.. dus iets nog tips voor een goeie snaar of weet iemand wat het kost om een snaar te laten maken… al vast bedankt22 juli 2022 om 10:24 #816363Beetje laat, maar misschien kun je hier iets mee:
https://www.malossistore.com/en/nl/over-range-piaggio-si-50-2t-6119262-pisi50-M-PNote: dit is voor de Malossi Over Range kit, maar misschien wel bruikbaar
Onderaan bij de spare parts staan verschillende maten. Ook voor citta/bravo bruggen.No replacement for displacement22 juli 2022 om 12:06 #816365hey bedankt voor het melden.. laat als nooit is altijd prima toch… maar had zelf dat ook al in de gaten.. heb al zo snaar voor de bravo gereserveerd.. ze zijn jammer genoeg nog niet leverbaar.. want jeukt nu steeds meer om me overrange te proberen op me citta in plaats de fox die ik er nu op heb
maar iedergeval kei bedankt voor het melden er van 🙂
22 juli 2022 om 14:50 #816366Geen probleem! Ik weet niet of je wat met 17mm brede snaren kunt, maar die zijn een stuk makkelijker te vinden in ieder geval.
Bijvoorbeeld 17×1050 is makkelijk te krijgenEdit: Als je premium prijzen niet erg vind… Er zijn Jaguar ventilator snaren met de maat 15×1050.
https://www.angloparts.com/en/part/061.513No replacement for displacement23 juli 2022 om 12:33 #816374ohhh prijzen geef ik niet zo veel om.. hobby mag geld kosten.. alleen eenige waar ik wel bang voor ben is dat de snaar weer niet gaat kloppen of zo.. elke x dat gedoe haha want je zit met de hoogte van de snaar.. is die niet goed dan verlies je veel snelheid … maar zou gaan kijken thx voor de link
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.