Vespa-Ciao.NL
:: Opvulring Malossi Vario

Home Forums Techniek Vario Opvulring Malossi Vario

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

-RobinvS-
    Topic starter

Hallo Vespa Forum

Weet iemand waar ik een Opvulring voor tussen het Vliegwiel en de Vario kan vinden, of een vervangende methode?

gr Robin

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

2 normale koppelingsringen, tegen over elkaar (met de dunne kanten naar elkaar toe)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

-RobinvS-
        Topic starter

Werkt niet bij mij?

dan loopt hij nog steeds tegen dat L stukje aan, of moet ik dat ook wegslijpen?

Tonni
          Moderator

L stukje? Wat bedoel je daar mee?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
            Moderator

Dan stop je er toch nog een ringetje tussen? Rijd ik ook mee rond, aangezien de voorvario anders in me frame slijt.

pepko
              Donateur

ik denk de opstaande kanten van je frame (brug)

-RobinvS-
                Topic starter

kan er gewoon een extra ringetje tussen, moet ik er nog wel eentje vinden maargoed.

@Tonni op een Citta Achterbrug zit boven de koppeling meestal een L stukje gelast, weet niet waarvoor maar het zit er.

Hier ongeveer

Had er net een keerring tussen even voor het proberen, want kon niks anders vinden:?

MHR
                  Bijdrager

Dat L-nokje waar je het over hebt, moet er idd af.

Ik dacht dat je ook een afstandsbus van een orginele voorvario kan gebruiken.

Anoniem

kun je van alles tussen doen, maar een keerring zou ik niet doen, dat is niet stevig.
                      ik heb zelfs wel is iemand gezien die er een dikke moer tussen deed werkt ook gewoon:D

Tonni
                      Moderator

-RobinvS- :

@Tonni op een Citta Achterbrug zit boven de koppeling meestal een L stukje gelast, weet niet waarvoor maar het zit er.

Ah! Zoiets heb ik geloof ik wel eens gezien ja! Ik ben niet zo thuis in de Citta’s.. Lijkt dus een zwakke poging tot begrenzing, dat opstaande stuk staal. Ik zou het gewoon netjes weg slijpen.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

HuibR
                        Bijdrager

Ik had laatst hetzelfde probleem, en vroeg me ook af waar dat idiote stukje staal voor was. vanalles zitten proberen en bedenken,maar ik kon geen enkele reden vinden waarom ik het er niet af zou kunnen slijpen, dus dat heb ik gedaan. resultaat: goed werkende vario, en verder niks. gewoon netjes wegslijpen en dan als je het nodig vind nog wat dremelen.

Mike
                          Bijdrager

Ik heb in de schuur nog wel zo’n bus liggen. ban mijn dubbele malossi vario die ik had liggen.
                            Als je hem hebben wilt, hoor ik t wel.

Mike
                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.