Vespa-Ciao.NL
:: Opvoeren van snor citta

Home Forums Techniek Motorisch Opvoeren van snor citta

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Daan van der Goot
    Topic starter

hee hee,

Ik ben wat nieuw in de citta wereld.
      Nou had ik laatst een polini sp gekocht voor op mijn standaard snor blokje. Puure poep dus. Nou hoorde ik dat het met vario wel lekker zou lopen dus moet ik mijn blokje onderhanden nemen. Mijn setup zou dan als volgt moeten worden, of als iemand anders betere ideeën heeft hoor ik het graag.
      Setup nu
      Standaard snor blok
      Standaard cilinder
      12/10 carb?
      80 poulie
      Polini sp

Wat het zou moeten worden,
      43mm dr
      13/13 carb
      Fox vario? Of fox variokoppeling of wil malossie ook?
      Polini sp
      Carters moet ik uiteraad bewerken neem ik aan?

Ik hoor graag tips en tricks. Mijn maatjes op slomos rijden allemaal rond de 70/75 daar wil ik graag overheen. Rij nu rond 35. Wil graag toch wel richtig de 80 á 90 kmph willen rijden.

Alvast bedankt voor jullie hulp, als jullie onderdelen hebben die ik nodig zou hoor ik het graag.

Groetjes,
      Daan

Wim
      Bijdrager