Vespa-Ciao.NL
:: opvoeren si (zoveelste:P)

Home Forums Techniek Opvoeren opvoeren si (zoveelste:P)

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mr-sjb
    Topic starter

ok, dan word het een maar een nieuwe citypower, en kleindere poulie en snaartje. zijn er verder nog dingen die ik kan doen voor snelheid/optrekken met weinig geld?:)

btw, k krijg me blokkie er niet meer onder-.-‘ blijft net hangen bij karter. iemand nog tips?

vicious
      Bijdrager

Je wil toch niks uitgeven? Om een stuk beter op te trekken kun je dan het best je inlaat vergroten (daar waar je je carb op t blok schuift). Dit kost je niks, op enkele pakkingen na dan, omdat je je blokje moet splitsen. Dit staat uitgebreid beschreven en met duidelijke fotoos in de how-to sectie. Kost je een weekendje werken, maar dan heb je wel echt wat en het kost je n paar euro. :thumb (met die citypower en kleinere poelie zit je dan wel goed hoor, je kunt dan evt nog de `trekveertjes` in de koppeling vervangen door groene ofzo, kost je ook maar n paar euro en trekt weer beter)

mr-sjb
        Topic starter

ok, heb net me blokje weer in elkaar na wat revisie van nieuwe cilinder ed. dus als ik die even uitmekaar haal en even wat ga vijlen moet het goed komen.

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.