:: Opvoeren scooter, strafbaar maken.
-
Florian :
Volgens mij zijn het echt niet de jongeren <18 jaar die verkeersovertredingen maken (zich hufterig gedragen).
Wat je vooral in de grote steden ziet is dat jong en oud schijt heeft aan de verkeersregels, zonder pardon door rood rijden, de weg op slingeren zonder te kijken. Dus ook de degelijke meneer die op z'n fiets met een broodbakje op de achterdrager naar het werk fietst.
En daar werken de beleid makers ook aan mee, want in Den Haag is het bij de stoplichten voor fietsers onderling niet meer duidelijk wie er voorang heeft bij groen licht.
En in het centrum heb je niet eens meer fietspaden. Fietsers tram,s, taxsi,s brommers en voetgangers, Alles scheurt door elkaar heen.
En ja dan ben je een aso als je daar met 80 door heen rijd.
Maar om on topic te blijven:
Met de dealers straffen en wokken uitdelen los je dat niet op.
Het gaat er uiteindelijk om dat wij zelf de verantwoording nemen.
Hier een goed voorbeeld.

ritzeBijdrager
ik lach me kapot als ze met apk komen 😀
snel even de RV eruit en dan 50cc blokkie erin , even rolleren en controle en 1 uur later kan je weer RV rijden.
mja grote kans dat ik over ga na motor, en de vespa ergens ga zetten waar die 30 jaar kan staan 😀
en dan 30 jaar later weer gaan rijden, dan zijn ze het wel weer vergeten en weten ze niet eens meer wat een vespa is 😀
dus kan je dan ook lekker opgevoerd rond kachele
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.