:: opvoeren met ± 50 euro
-

Anoniem
Hallo beste mensen ik zou graag een paar tips hebben om mijn vespa ciao mix te opvoeren voor ± 50 euro.
Welke uitlaat,sproeier,cilinder,… zou ik dan nodig hebben ?
En zou ik dan ook inlaat moeten uitvijlen ?
Ik ken er eerlijk gezegd niet veel van dus daarom vraag ik hierbij jullie hulp.
Mvg Sam.
hoe hard wil je gaan dat is het juist.
heel simpel kleinere poulie met andere trekveertjes.
en een city power uitlaatje.
Technigas circuit: 59 euro (nieuw)
Technigas circuit 2de hands in goede staat: +/- 30 euro.
Hoef je enkel je sproeier 6-8 maatjes te verhogen en klaar is kees. +/- 10km/h snelheidswinst en rijdt leuk op origineel blok.
Let op deze uitlaat trekt wel aandacht maar gaat dan ook wel een stukje harder dan een citypower..
Met weinig verstand niet aan het blok gaan vijlen etc.. als iets loopt –> afblijven 😛
Als dit nog niet hard genoeg gaat kun je inderdaad nog een kleinere poelie nemen. Dan zou ik voor een poelie 70 gaan aangezien je nu een poelie 80 hebt. Dit gaat wel ten koste van je trekkracht. Kosten: ongeveer 5-10 euro.
Je originele trekveertjes in je koppeling vervangen door groene zorgt voor iets sneller optrekken. Kosten ongeveer 5 euro.
De filter en carburateur zou ik onveranderd laten (op de sproeier na dan) indien je niet gaat vijlen. Je zou eventueel een malossi powerfilter kunnen installeren (sproeier 2 maatjes omhoog) voor betere trekkracht.
Dus als je een beetje goed zoekt heb je al snel het bovenstaande onder de 50 euro.
Met proma cc, poelie 70 en groene trekveertjes zal je dan qua snelheid rond de 60 moeten liggen op een ciao.

sam(ciao)
Bedankt voor de reacties ik denk dat ik ga doen wat ciaofan zei
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.