- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren geleden door beunhaaz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 maart 2012 om 16:00 #185039
Hallo,
ik ben Marciano ben 14 jaar en heb 2 vespa’s (ciao)
1tje rijd 40 en de andere 25 zoiets.
Maar ik wou ze opvoeren, ik heb er eigenlijk nouwlijks verstand van.
wel heb ik al op de vespa ciao wat 40 rijd een kleinere poelie erop gezet maar ik wil hem eigenlijk nog wat harden laten rijden.
hebben jullie mischien wat tips wat waarmee ik ze kan opvoeren wat niet al te duur is ?Alvast bedankt !
Groetjes6 maart 2012 om 16:10 #201068Bromblok eronder hangen, andere poelie (al gedaan), andere uitlaat (zoals leo krul of proma cc). Je kan ook een andere cilinder of een bromklok in je achterwiel zetten.
6 maart 2012 om 16:12 #201145Wat kost een bromblok ongeveer ?
of kan ik dat uitveilen ?
wat kost me een cilinder ongeveer dat hij al wat harder rijd en hoe bedoel je een bromblok in mijn achterwiel ?
sorry voor al die vragen…6 maart 2012 om 16:29 #201146Bromblok, CP versie zal rond de 30-40 euro kosten zonder cilinder en carters in elkaar met kruk en vliegwiel en ontsteking.
Bromklok in je achterwiel 15euro
Cilinder, verschillend.
Uitvielen gaat ook, alleen moet je wel even wat handigheid in hebben. Heb je een cp blok gaat het al gemakkelijker (is mijn ervaring). Je hebt een Bromklok en snorklok. Het verschild in overbrenging en een snorklok is een soort van begrenst klok. Ivm dat je niet veel toeren kan maken.6 maart 2012 om 16:32 #199700hoeveel harder gaat hij met een bromklok in het achterwiel , en waar kan ik zoiets kopen ?
wat voor een cilider zou je me aanraden ?
Waar zie ik aan of ik een CP blok heb (wat betekent CP)6 maart 2012 om 16:36 #199689http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=274
Heb je deze al eens doorgelezen?
6 maart 2012 om 16:39 #199687Ja, heb ik doorgelzen.
ik heb al een kleinere poelie en een Techno Circuit uitlaat besteld.
Verder snap ik nauwelijks hoe ik dat allemaal moet toepassen.
En bepaalde dingen zijn erg duur.6 maart 2012 om 16:46 #199688Klopt, maar er staan ook links bij naar andere how to’s met veel zinvolle informatie.
Mijn advies is om eens lekker rond te neuzen en te kijken wat er allemaal mogelijk is.
Van lezen en doen leer je vaker meer van als alleen vragen. 😉
Begrijp me niet verkeerd, we benatwoorden je vragen graag.

—–Een bromklok zorg als snel voor een 5 tot 10km harder alleen zal het optrekken iets minder worden.
Je kan een bromklok makkelijk op het forum scoren ( Tussen de 15,- en 25,- )
CP= Contact punt ontsteking.Heb je een Tecno cuircuit of Technigas CC besteld?
De Tecno staat bekend om niet al te beste prestaties, hoewel dit nooit 100% bevestigd is.
De technigas zal je zeker niet teleurstellen.6 maart 2012 om 16:53 #199617Ja, begrijp ik.
Ik zal een vragen of iemand een bromklok heeft, maar maakt het veel uit als ik een bromklok of een snorklok pak met mijn blokje wat ik er nu op heb liggen?
als hij nu 40 loopt met een standaard uitlaat, en ik leg er een techno circuit uitlaat onder en een bromklok in het achtwerwiel hoe hard zou hij dan ongeveer gaan ?
Wel alvast erg bedankt voor je informatie.
Als je nog iets klein weet waar ik hem een beetje harder mee kan laten lopen hoor ik het graag.Groetjes
Ik heb een Techno Circuit uitlaat besteld via iemand hier op het forum genaamd Rickerd.
Maar nog niet definitief welke niet al te dure uitlaat zou jij mij aanraden ? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.