Vespa-Ciao.NL
:: opvoeren

Home Forums Techniek Opvoeren opvoeren

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lorre
    Topic starter

mijn vraag is nu of dit zou passen op mijn originele koplamp… de diameter is 5 cm en heeft een hoogte van 5 zonder dat tuitje en 6.5 met het tuitje er bij (zichtbaar op foto’s)

Jacky
      Bijdrager

Zal moete passen ja:) Volgens de mensen hier klopt er al1 geen moer van die tellertjes.. Volgens hun geven ze teveel aan.. mijne geeft weer 4 km minder aan dan de autoteller.. dus k weet het niet:)

Lorre
        Topic starter

ah oké, zal dan eens testen als het erin zit of het werkt:d en KLOPT??

Lorre
          Topic starter

Probleem 🙁
            mu brommer was binnen, maar kreeg juist telefoon mu kader is gescheurd, en mu blokje is volledig omzeep door datter iets is in mu blok gedraaid weet niet juist wat, maar hij stelt voor om een nieuw brommertje te kopen voor 100€ maar niet echt mu stijl, kzou liever het mijne blijven behouden, dus gaan we het wss laten lassen maar mijn blokje, iemand deftig voorstel?

Jelle1989
            Bijdrager

waar woon je eigenlijk, misschien dat iemand je kan helpen met dingen zoals je brommertje maken, opvoeren en nog andere dingetjes…

Lorre
              Topic starter

k’ben nu aan het twijfelen of ik zo een telescopisch voorvork van ebr zou plaatsen ofniet…
                de reden waarom:
                *zijn er al lampen op de markt die hier op passen…
                of zal dit eigen bouw moeten zijn alsje lamp hierop wilt krijgen, questie van reglementair te zijn…

barry
                Donateur

kom maar af met je frame.K’zal er mijn werk eens van maken.& als je een buis hebt,meebrengen.Hoppa & hij staat ertussen.Blok ook meebrengen,zo kan ik eens kijken wat er fout mee is.

En gratis welteverstaan

Rebel

Lorre :
                    k’ben nu aan het twijfelen of ik zo een telescopisch voorvork van ebr zou plaatsen ofniet…
                    de reden waarom:
                    *zijn er al lampen op de markt die hier op passen…
                    of zal dit eigen bouw moeten zijn alsje lamp hierop wilt krijgen, questie van reglementair te zijn…

Als je niet genoeg geld hebt zou ik het niet doen
                    als je geld over hebt zeker halen

je hebt als goed is geen koplampen ervoor zelf iets fixen he 😉

Ties
                    Bijdrager

op zon ebr vind ik 1 dikke ronde koplamp sjiek!!
                      vind je vast wel ergenss

pier
                      Bijdrager

Kwafo :
                        die van de SI bedoel je, die vind ik echt uberlelijk 😛

nej bedoelt die niet 😉 hij bedoelt meer zown lampen zowals se op een puch of tomos hebbe..

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.