Vespa-Ciao.NL
:: opvoeren

Home Forums Techniek Opvoeren opvoeren

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

max-0481
    Topic starter

Hallo mensen.
      Ik heb een oude vespa ciao thuis staan,die wil ik graag hard laten lopen. Het liefste flinke trekkracht en een top van 60, wat is de goedkoopste setup die ik hiervoor kan aanschaffen en waar bestaat die uit?

Mvg.

Leeg
      Bijdrager

blokje uitvijlen vijl
        13/13 @ 60 carb 35,00
        malossi filter 10,00 volgensmij
        kop afvlakken schuurpapier
        uitlaatpoort vijlen vijl
        groene trekveren 7,50
        pouli 70 of 65 6 euro inc. snaar
        techno cc 35 euro, wel effe checke of je begrenzer eruit is

dit is echt het goedkoopst, of je moet er meteen een 70 cc op gooien, maar aangezien je dan nog een nieuwe carb etc moet kopen schiet dat ook niet echt op.
        trekkracht is de helft van origineel, enige oplossing is een grote cilinder of vario, en dat kost geld!

Peter.S
        Bijdrager

volgens mij krijg je een kop niet fatsoendelijk afgevlakt met schuurpapier(je maak alleen maar ‘lekken’ )
          groene trekveren zitten per 3(set) en kosten op q-parts 13.50 ex. verzend.
          en de begrenzer zit bij (oude) ciao’s in de uitlaat, dus als je die nieuw koopt, is die al onbegrensd

Leeg
          Bijdrager

wat dacht je van de oude klassieker : glasplaat met waterproof schuurpapier.. ik denk dat dit wel de meest gebruikelijke manier is.

trekveren zitten inderdaad per set, kosten trouwens op jmpb 11.50
            en in een techno cc zit soms een begrenzer, die zou je er dan uit moeten rammen.

tnerual
            Bijdrager

:)vn die tecno
              is een mooie how to van 🙂

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.