Vespa-Ciao.NL
:: Opvoer onderdelen Waar in Amsterdam/online?

Home Forums Techniek Opvoeren Opvoer onderdelen Waar in Amsterdam/online?

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PoliniCiao
    Bijdrager

Ik heb het niet zo op citypowers. Heb wel eens een geleend voor te testen. Destijds op mn mix met alles origineel en 80 poulie. Je merkte verschil met origineel maar mn leovinci krul had zoveel meer boost he. En ik denk dat soort vergelijkbare uitlaten veel meer te bieden hebben dan een ‘wannabee’ origineel. Als ik jou was zou ik op marktplaats beetje gaan kijken voor een krul of iets dergelijks. Dan heb je een echte ferme boost en trekkracht!

Jacky
      Bijdrager

trekkracht vanuit stilstaand vind ik bij een citypower beter en scheelt wel degelijk. Die boost bij leo is er natuurlijk wel….

ArvidW
        Donateur

Koop een citty power van een citta ! Deze heeft hogere top, trekt beter, ziet er net iets beter uit.

Een cittypower van Citta paste gewoon onder mijn Ciao Snor Mix met Bokstandaard (dus standaard standaard)

De reden waarom je een citta moet nemen is de volgende: De bocht van de Ciao cittypower heeft er een deuk in zitten, dit belemmerd de luchtstroom vanuit de cilinder. De citta variant van de cittypower heeft dit niet.

Vraag mijn niet waarom er cittypowers voor ciao’s zijn als eentje van een citta ook past… ik heb geen idee:?

Mocht je er eentje bij de brommerboer aanschaffen meet eventjes het volgende op:

De bocht (ofwel gewoon dat pijpje wat van cilinder naar “demper” loopt) moet 25mm buitendiameter hebben. Is hij kleiner dan koop je of een 45km uur model, of een 25km model. En dat wil je niet, want die begrenzen je brommer alsnog:P

Succes ermee !

PoliniCiao :
          Ik heb het niet zo op citypowers. Heb wel eens een geleend voor te testen. Destijds op mn mix met alles origineel en 80 poulie. Je merkte verschil met origineel maar mn leovinci krul had zoveel meer boost he. En ik denk dat soort vergelijkbare uitlaten veel meer te bieden hebben dan een ‘wannabee’ origineel. Als ik jou was zou ik op marktplaats beetje gaan kijken voor een krul of iets dergelijks. Dan heb je een echte ferme boost en trekkracht!

Ja, maar niet iedereen wil met een opvallende behoorlijk herriemakende uitlaat rondrijden. Maar je hebt zeker gelijk, leo krul rijdt gewoon veel fijner:) Maar als je veel in stad rijdt met veel politie dan is een onopvallende cittypower wel zo fijn:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

joey636
          Bijdrager

en met een krul krijg je niet bepaald een giga top snelheid maar die trekt zeker leuk op ja.
            ik geef poliniciao 100% gelijk.
            stomme city ketels maja dat is mijn mening

Jelle1989
            Bijdrager

ik heb nog een polini top one te koop..aangezien Joost niets meer laat weten…je mag hem hebben voor 45 inclusief verzenden..optrekken doet ie heel goed op mijn 70, op de 50 weet ik het niet..denk k wel, kijk maar eens bij ondelen> uitlaten..

Duckman
              Topic starter

ArvidW :

Mocht je er eentje bij de brommerboer aanschaffen meet eventjes het volgende op:

De bocht (ofwel gewoon dat pijpje wat van cilinder naar “demper” loopt) moet 25mm buitendiameter hebben. Is hij kleiner dan koop je of een 45km uur model, of een 25km model. En dat wil je niet, want die begrenzen je brommer alsnog:P

Succes ermee !

Zo’n cittading lijkt me dan wel wat, ik hoef inderdaad niet zo’n opvallend ding en ook niet de bijbehorende herrie.
                Maar begrijp niet helemaal wat he bedoelt hierboven, op welke wijze heb je dat gemeten? Gewoon bij het eind war je ‘m op de cilinder zet en dan echt de diameter of bedoel je de omtrek?

En past zo’n uitlaat op een 23,5mm aansluiting?

En dan een andere sproeier erin en klaar is Duckman?

bobbie88
                Bijdrager

Jelle1989 :
                  ik heb nog een polini top one te koop..aangezien Joost niets meer laat weten…je mag hem hebben voor 45 inclusief verzenden..optrekken doet ie heel goed op mijn 70, op de 50 weet ik het niet..denk k wel, kijk maar eens bij ondelen> uitlaten..

Ik heb een top one nu nog tijdelijk op m’n standaart brommertje zitten met een 13 carb, trekt langzaam maar heeft een boost, heerlijk

Duckman
                  Topic starter

Ik hoef niet harder te rijden, 30 is me hard zat hier in de stad. Wil gewoon wat beter optrekken, dat doet ie nu redelijk. Ga dus voor een citypower uitlaatje en een grotere sproeier. Zal als ik m’n kenteken heb eens even een rondje gaan maken langs wat bromboeren hier in Amsterdam.

ouweciao
                    Bijdrager

Kheb leuke ervaringen met de sito uitlaat van 20 euro. Andere sproeier is volgens mijn bougiekleur niet nodig. En ik geef je gelijk, het ziet er onopvallend uit en het geluid is beschaafd.

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.