:: Optrekken met standaard – graak er niet aan uit
-
0.2 past er mooi tussen. 0.3 spant.
Edit by hans: zit nog wel snor dus 😉 dan moet je het ergens anders in zoeken. P.s. welke carburateurmaat zit erop?
=> Antw op hans: 12/10 standaard. Pakkingen vervangen ook daarnet, na het starten moet ik nog steeds met de gas spelen voor ie wil op volle toeren gaan. Optrekken heeft geen verschil gemaakt.
misschien een smerig luchtfilter of benzinefilter ergens?
gecheckt, bezinefilter is ietsie pietsie smerig, zit een grote op de benzineslang, maar de benzine wordt niet belemmerd. Nuja, bij een warme motor start hij direct en perfect. Bij een koude motor dien ik eerst een minuutje met de gas te spelen. Benzine en luchttoevoer probleem zou dan toch ook moeten problemen geven bij warme motor en op hoge toeren, dat gebeurt dus niet.
pakkingen zijn vervangen, eens zien of hij nu ook zo snel vaart mindert. Optrekken met bromklok en alles standaard zal waarschijnlijk zo blijven. Als ik mijn pedalen los krijg plaats ik er eens een citypower onder.
r32Bijdrager
Hoi Jan,
Ik zou me een 80 mm poelie kopen ( een C25 originele snorpoelie is namelijk 77 mm als je hem met v snaar erin opmeet)
Dan rijd hij 2 km minder hard maar trekt beter op ( was bij mij het geval) en ook zou ik in plaats van nieuwe trekveren
de koppelings schoentjes voorzien van twee 5 mm gaatjes per schoentje
Met deze gewichts besparing van de twee gaten per koppelingsschoen evenaar je de net iets sterkere trekveren dan origineel.
( ik heb groene trekveren en een 5 mm gat per schoentje)
Een citypower maakt wel veel uit in optrekken.
Gr R32
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.