Vespa-Ciao.NL
:: ophangbeugels lc

Home Forums Techniek Framedelen ophangbeugels lc

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

KennyVespa
    Topic starter

Hey mensen

ik ga deze week me lc kitje onder de cia hangen denk ik maar hoe hebben jullie de ophangbeugels van het rad gemaakt, en bevestigen jullie die aan de 2 schroefjes van het kabelkapje, en gebruiken jullie dan de orginele schroefjes of langere

laat wat weten want moet even weten wat ik allemaal moet halen

en als iemand fotos heeft dan is het nog beter

gr Kenny

woe
      Bijdrager

je moet m gewoon aan je tank vastmaken zonder kabelgoot

maar jij had paar weken terug praatjes erover dat jij toen je lc set erop had en 3x voetpakking en 2x koppakking had omdat ie ging tikken

KennyVespa
        Topic starter

ik heb gezegt ik hat de lc set inelkaar en toen draaide ik aan het vliegwiel en begon die te tikken dat was bij de 42 alu, ook met 2 voetpakken en 2 koppakingen, en nu heb ik hem met 50cc alu in elkaar, en gaat die er deze week onder

heuvel85
          Bijdrager

je hebt er gewoon orriginele beugels voor(atthans bij de eurocilindro) en die maak je op de ophanging van de kabelgoot(maar dan wel zonder de kabelgoot)

bij de polini zou ik hem op de kabelgoot maken want de radiateur staat anders uit het midden..

TimoO_
            Donateur

1 radiateur kan je gewoon zonder die lange plaatjes doen, alleen met dat 3 hoekig plaatje dus. ik heb gewoon het orginele schroefje gebruikt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.