Vespa-Ciao.NL
:: opeens een slappe v-snaar?

Home Forums Techniek Problemen oplossen opeens een slappe v-snaar?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

diac
    Topic starter

ik heb een tijdje gereden met een 80 poeli met een bijbehorende snaar: 9.5 x 940.
      nu heb ik alle topics hierover nagekeken maar daar zegt iemand dat een 9.5 x 950 snaar bijpassend is..
      maar deze is toch langer?
      in het begin stond mijn blok helemaal naar voren en stond de v-snaar strak en kon ik hem tot ong. 1.5 cm bij elkaar duwen.. nu heb ik een tijdje gereden en kom ik erachter dat ik me v-snaar nu helemaal tegen elkaar aan kan duwen! of de snaar nu slipt weet ik niet zeker.. ik kan me blok ook niet meer verder naar voren duwen.. moet ik dan gewoon voor een 9.5 x 930 snaar gaan ofso? of zelfs 9.5 x 920! (bestaan die wel?)
      maar dat ie te slap staat weet ik wel.. raar vind ik dit.. :S

AA-T
      Sleutelbeheerder

gewoon naar je bromboer gaan, en een snaar voor poelie 80 ciao vragen.. das toch t makkelijkste en hoef je niet zo te pielen met al die maten..

diac
        Topic starter

dat is het nou net.. dit is een 80 poelie snaar..
          daarom vraag ik het ook hoe dit kan..

AA-T
          Sleutelbeheerder

controlleer ff of je poelie niet is gespleten..

FonS
            Bijdrager

inderdaad, heb ik ook eens gehad 😉 ineens slappe v-snaar, draai de moer van de poelie los, ligt ie doormidden :p kon er wel nog (langzaam en voorzichtig) mee rijden

Jacky
              Bijdrager

Blokje kan natuurlijk ook losgetrilt en naarvoren geschoven zijn. Bekijk t maar eens!

diac
                Topic starter

bedankt voor het advies, ik heb alles uitgeprobeerd.. poelie los gehad, blok losgemaakt en opnieuw gespannen maar geen van de bovenstaande problemen heb ik.. ik ga gewoon een strakkere snaar halen..
                  (9.5 x 930) dan zie ik het wel 😉
                  toch bedankt!:D

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.