Vespa-Ciao.NL
:: op een origineel blok ?

Home Forums Techniek Opvoeren op een origineel blok ?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

dk-piaggio
    Topic starter

misschien kunnen jullie helpen

1.welke poelie past best op een volledig originele ciao

2.moet ik doorvoor ook een andere v-snaar hebben

3.hoe intalleer ik ze op men ciao

4. voor een citypower (uitlaat) is een grotere sproeier wel nodig
      5. maakt het uit of je een citypower 22 mm of 23.5 mm …. koopt wat is het verschil ?
      6. zit het de pikkel niet in de weg voor de uitlaat

merci,

leon ciao
      Bijdrager

1. op een volledig sta. ciao zou ik een 95mm poeli pakken
        2. 95 poeli is de poeli die er normaal standaard opzit dus die heb je al als het goed is..
        3. poeli : Blokeer je achterwiel door middel van er een voorwerp tussen te steken. Doe dan de poeli over dat pinnetje in je achterklok draai vast 13 sleutel. Het wiel moet dan weer blokeren alleen dit keer andere kant op [snap je het ;)]
        V-snaar : leg hem handmatig om je koppeling duw hem achter over je poeli heen terwijl je brommer op de rij-stand staat, dit gaat waarschijndelijk een beetje lastig zo, ik ga normaal achteropzitten terwijl ik dit doe en dan flink do’doorduwen’ 😛
        4 : ik zou eeen 2 maten grotere sproeier pakken als je nu hebt, tenzij die wat je nu hebt iets te groot is
        5 : het gaat om de aansluiting bij de cilinder. Of je een 22mm of een 23,5mm moet hebben moet je even op meten bij je uitlaatpoort met de schuifmaat
        6. Begrijp je niet??

misschien op een paar plaatsen beetj moeielijk uitgelgt door me, maar trust me, het is erg gemakelijk [poeli, v-snaar verwisselen] maar voor mij wel moeielijk uit te leggen 😛
        ik hoop dat ik je hier een beetje mee heb kunnen helpen 😉

Edjuh
        Bijdrager

Pikkel is (zij)standaard, dat zou je als limburger moeten weten:P

Die zit met een city niet in de weg. Met een zijstandaard helemaal niet want die zit aan de linkerkant.

Misschien kan je het beste al je vragen in 1 topic stellen dk, dat is wat overzichtelijker.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.