Vespa-Ciao.NL
:: Ontstekingsprobleem Vespa Boxer, kijk het filmpje

Home Forums Techniek Problemen oplossen Ontstekingsprobleem Vespa Boxer, kijk het filmpje

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Loek
    Topic starter

Beste Vespavrienden,

Mijn Boxer snorfietsje heeft twee jaar stilgestaan en ik heb hem toen weggezet vanwege een ontstekingsprobleempje.
      Ik heb nu nieuwe CP’s gemonteerd maar hij doet nog steeds hetzelfde. Wat raden jullie mij aan te doen?

lars-ciao
      Bijdrager

leuk filmpje:P

ik zou eens een nieuwe condensater proberen.. dat helpt bij mij vrijwel altijd.

en een nieuwe bougi zou ik ook doen dat is het geld niet.

maar ik hoor niet goed wat de brommer zelf doet omdat je het muziekje eroverheen hebt gedaan..

hansieb
        Moderator

Wel handig als je nieuwe contactpunten monteert je ook direct een nieuwe condensator monteert.

Loek
          Topic starter

Bedankt voor de reacties.
            Kan het ook zijn dat de bobine niet goed contact maakt met het frame?

DinoH
            Donateur

Ik denk het niet. De bobine gaat niet zo snel kapot. Bougie kabel, bougie, condensator, anders draai de bobine eens vast als IE los zit. Verzuipt hij niet zal ook nog kunnen hoor je niet helemaal goed. Ik heb ook een boxer taan met het zelfde probleem. Die van mij verzuipt gewoon denk ik. Anders een andere sproeier monteren.
              43 á 45

Tonni
              Moderator

Condensator.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Loek
                Topic starter

Ik haal maandag een nieuwe bougie en condensator.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.