:: Ontgrenzen Snor Piaggio Ciao Mix
-
Ik heb precies zo een vespa als jou ik heb een citypower uitlaat 13/13 en een bromklok dit trekt erg snel (voor een brommer) en loopt tegen de 50 aan. misschien is het een idee de carb nieuw te kopen en als je hem dan niet snel genoeg vind kan je er een bromklok indoen dat scheelt ook best veel.
Suc6
Nice, eindelijk zit er wat meer snelheid in 😀
De 13mm lucht., was iets wat te veel hierdoor sloeg hij steeds af na een seconden, heb er nu een ring in gezet waardoor de lucht aanvoer wat minder word. Er zit nu een 50 sproeier in, de diameter van de lucht invoer is nu rond de 9.5mm. Wat voor sproeier zouden jullie me aanraden als ik de ring er weer uit haal?
Kan de rest van mijn blok deze snelheden aan?
ik rijd met de hiernaast staande info net op of iets harder als 45…..
dus 12/7 carb, 42 sproeier, 2 extra gaatjes in de filter, techno citypower uitlaat en 80 poelie op snorklok
en mij is ook aangeraden een iets grotere carb te nemen…om 4 takten tegen te gaan…
@Big_Maori
Een groter carburateur is zeker aangeraden met die setup als je bereid bent de inlaat van het carter groter te maken. Een 12/7 is voor zo ongeveer elke setup al vreselijk krap, inclusief een standaard blokje met ori overbrenging.
codaDonateur
Kocht vorige week een Citta, die liep 23. Citypower er op gezet, andere poeliverhouding en hij rijdt 45.
Niks aan de carburateur of luchtfilter veranderd.
Ik zou hem dus eens goed nakijken, alles uit elkaar en goed in elkaar zetten.
Export_Bier :
Hallo,
Ik heb een Piaggio Ciao Mix snor en wil hem wat harder laten lopen dan 28km/u. Mijn doel was om hem rond de 45km/u te laten lopen. Is er iemand die me kan helpen met het ontgrenzen van mijn snor? Waar zit de begrenzing uberhaubt bij een ciao?
Ik heb beetje rond gezocht op het forum maar kon nergens iets duidelijks vinden over het ontgrenzen van ciao snor en sommige zeggen dat het in de uitlaat zit anderen weer in het spruitstuk etc. is er iemand die me duidelijkheid kan geven over de begrenzing van mijn snor :)?
groeten
http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=285 <– stalen bus in de inlaat verwijderen.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.