Vespa-Ciao.NL
:: Onkruidzaaiers Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Onkruidzaaiers Ciao

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 137)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Thijs v M
    Bijdrager

Jeuj, vdaag ivar’s zadel”pen” in gekort 🙂

De zit positie is nu een stuk beter geworden.. :rules

Ivar en ik waren vrolijk bij arvid aan t sleutelen, twel arvid rijles had :lol

Achterrem is ook gemonteerd, maar blijft een bagger ding, en nit echt een toevoeging.. :con

Ltrr :lol

ArvidW
      Donateur

Ja, zitpositie is idd beter geworden 🙂

Met 95 pully rijdt de citta net 40
        Met 80 pully rijdt de citta net 50
        Met 65 pully rijdt de citta net 54

Redenlijke snelheid voor de setup:
        – DR70evo
        – polini HD kop
        – Inlaat vergroot, spruitstuk opgeboord, spoelpoorten doorgetrokken
        – cittypower
        – Afgedraait CP vliegwiel
        – Twinair filter @ sproeier 70 (maby wat aan grote kant, wel beter dan de 66)

Optrekken is echt nog BAGGER (bijna aansteppen) maar er komen nog strakkere veertjes in:) (als iemand groen of blauw heeft liggen PM Onkruidzaaier dan ff!)

Was wel lekker weer om ff te sleutelen en rond te rijden:lol

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Thijs v M
        Bijdrager

Wat is die Ivarvid achterbrug toch heerlijk.

Vanmiddag in 20 min. ivars blok dr onderuit gehad, spie vervangen en weer terug dr in gezet.

Echt heerlijk al die ruimte die je hebt 😀

Ltr

Onkruidzaaier
          Topic starter

Hey, weer een updatje..

Had wel genoeg van al het commentaar dat de citta eruit zag als een wrak, en van het roest natuurlijk :P. Dus ben maar begonnen met het verf-proces.
            Het begon dus met schuren, eerst dacht ik dat gewoon te gaan doen, ik zag erg tegen het schuren op. Dus kging naar de Praxis en kocht van die staalborstels voor op de boormachine. Zo’n ding hoeft alleen maar bij je lak in de buurt te komen en het ligt er al af. Gaat echt geweldig 😀 Tip voor iedereen die een hekel heeft aan schuren, Koop een setje van die staalborstels voor op de boormachine

Na ongeveer 1 uur, heb je dan ongeveer dit resultaat, alle verf is er nog niet af, alleen voor een uur werk, heb ik toch heel wat van de Originele vespa-lak eraf gekregen.

Die las die je ziet, was nodig omdat die pinnen voor de veerpoten er niet op zaten toen ik het frame kocht. Deze heb ik er samen met ArvidW opgelast. deze worden nog bijgewerkt met de dremel. Netals de andere lasnaden op het frame. Ik heb ook bedacht dat ik de beugeltjes voor de bagagedrager eraf wil hebben. Ik gebruik ze niet, en ze zitten ook in de weg met het schuren :P. Dus kheb ze er maar af geslepen. waar ze vast gelast zitten heb je nog stukjes metaal zitten, deze ben ik er nu af aan het halen, met een afbraamschijf en een dremel gaat dit heel behoorlijk.

Dat is de eerste die ik heb gedaan. Ik heb iets te diep gedremeld, dus misschien koop ik nog wel epoxy, om het op de vullen, zodat het mooi glad word.

Ik vind het resultaat tot nu toe verbazingwekkend, voor die 1.5 uur dat ik er mee bezig ben geweest.

N!CKs

ziet er goed uit.
              welke kleur wordt hij

Marcc
              Bijdrager

Onkruidzaaier :

Tip voor iedereen die een hekel heeft aan schuren, Koop een setje van die staalborstels voor op de boormachine

dit deden vespaflappie en ik nou ook altijd.. lekker lomp met de boormachine 😀

liever lui dan moe….8)

November Rain
                Bijdrager

nou kan je die naden ook mooi wegplamuren

Onkruidzaaier
                  Topic starter

Ja, dat was eigenlijk wel de bedoeling…. Ff kijken hoeveel tijd dit gaat kosten.
                    Heb iig al die beugeltjes van de bagagedrager er al af.. is best mooi gewroden.

ArvidW
                    Donateur

Yeeeeey

Ivar heeft weer een brommer, we hebben zojuist een geheel origineel Snor ciao’tje gekocht voor een mooi bedrag.

Alles werkt, loopt 35, spaakvelgjes, origineel blauwe kleur, mooie ciao-logo’s overal

Echt leuk ding 😀

(foto’s komen eind deze week nog wel)

Home made engine dyno

hansieb
                      Moderator

Netjessss 😀 snorretje!

ArvidW
                        Donateur

Ja, en d’r zit zo’n zeldzame 12-10 op met luchtschroef 😀

Eens kijken of we dat ciao’tje er netjes mee kunnen laten lopen:lol

Home made engine dyno

Onkruidzaaier
                          Topic starter

Echt een supervet ding!!
                            Heel mooi origineel en oud!
                            Ik zie mezelf al rondrijden met mooie bling chromen velgen!

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

Ga toch fietsen! 😀
                              Oh je hebt nog trappers erop hahahah.

he nice ivar

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

FonS
                              Bijdrager

ArvidW :
                                Ja, en d’r zit zo’n zeldzame 12-10 op met luchtschroef 😀

die Spaco 12/10J die ik ook heb (met halve spraybar) ? heb ik nooit wat mee gedaan dus ik ben benieuwd.
                                ook naar de foto’s 😉

ArvidW
                                Donateur

Ding rijdt gewoon 37rechtopzittend en 42liggend wind mee cafe in zicht=)

Enigste wat niet origineel is de 1:6.75bromklok, owja en die 12/10 carburateur. Maar wel een bus in de inlaat…. 😐

Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 137)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.