Vespa-Ciao.NL
:: Onkruidzaaiers Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Onkruidzaaiers Ciao

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 137)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

J3sp3R
    Bijdrager

Toffe brug zo!
      Waar blijft de foto van de nieuwe achterband? 😉

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

die achterbrug is echt mooi ivar! ik zie je echt al op dat ding rijden (snelheid test houding 😀 )

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

hansieb
        Moderator

Ziet er netjes uit 🙂 nu is freddo nie meer orgineel hehe!

.-{2F4OV}-.

Cker leuk gdaan:thumb

Nieuwe achterband mag ie idd wel hebbe gloof ik:lol

Edjuh
            Bijdrager

Net werk, chapeau:pimp

Hij is wel giga, maar dat is niet belangrijk.

Als ik zo zie wat je met een elektrisch lasapparaat kan, misschien dat ik hem de volgende keer bij de aldi meeneem. Leuk om een mini vespa bike mee te maken(tip).

Ps. Als je de moeite neemt foto’s up te loaden, zet ze dan gelijk ff rechtop;)

Jacky
              Bijdrager

Knap gedaan man! Zo zouje ook de punten waar de tank op ligt(voor) hoger kunnen maken zodat er meer ruimte is tussen tank en brug.Om bij het blok te kunnen komen(fatsoendelijk). Of zie ik dat verkeerd?

Mja dan moeten de veren langer zijn en de kappen vallen niet mooi over elkaar he;)

ArvidW
                Donateur

Edjuh :
                  Net werk, chapeau:pimp

Hij is wel giga, maar dat is niet belangrijk.

Als ik zo zie wat je met een elektrisch lasapparaat kan, misschien dat ik hem de volgende keer bij de aldi meeneem. Leuk om een mini vespa bike mee te maken(tip).

Ps. Als je de moeite neemt foto’s up te loaden, zet ze dan gelijk ff rechtop;)

Dat raad ik je zeer sterk af, die aldi dingen zijn alu-gewikkeld (meestal), en je moet kopergewikkeld hebben 😉

Een geoefend lasser kan met die aldi dingen (of kinzo) wel lassen, maar het ermee leren gaat zeker niet makkenlijk. Aanstrijk maken is heel moeilijk omdat deze dignen zo “licht” zijn uitgevoerd, je voedingsspanning zakt direct in en als amateur is het starten van lasboog erg moeilijk op zo’n geval (dit heb ik niet uit ervaring, maar van iemand die er wel ervaring mee heeft)

Dus kijk liever op MP naar zo’n enorme kast waarmee je tot 150 A kan lassen, dan weet je zeker dat je goed zit:) En die dingen kosten evenveel/minder als zo’n nieuwe bij aldi:P

Morgen maak ik wel foto van heel de handel die ik heb staan, niet mooi, wel degenlijk:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

Timmetje
                  Bijdrager

Aan welke prijs zit je dan te denken als je een lasapparaat voor de beginner wilt kopen, want ik en me broertje willen stiekem ook al een hele tijd een lasapperaat kopen, maarja beetje duur lijkt me…

Jeroen
                    Bijdrager

ik heb er eentje van kinzo koste 70 euro toen, opzich wel een leuk lasapparaatje om te beginnen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar ”de echte” maar helaas zijn deze erg duur:(

ArvidW
                      Donateur

Onkruidzaaier
                        Topic starter

Zozo, eindelijk weer eens een updatje van mezelf 😉

vandaag blokje in elkaar gezet, met de DR70.
                          En omdat ik veel ruimte over heb in mijn nieuwe achterbrug heb ik een beetje Groot filter erbij gekocht.

Het ziet er wel lache uit, en het past gewoon op m’n 13.13 😀 (met een flinke slangklem, heel strak aangedraaid)
                          Ziet er echt cool uit 😀
                          En hij loopt =)

Binnenkort weer verder met achterbrug.

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

haha die luchtfilter is wel vetjes 😀 je achterbrug nog vetter natuurlijk! 😐

hou er wel rekening mee dat je achter de filter (en beetje links en rechts ervan) wel dicht maakt zodat die filter niet een zandmachine word.

verder very nice man!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

Marcc
                            Bijdrager

wordt dat filter niet heeeel erg smerig als je daarmee door de regen rijd?? aangezien daar geen spadbordt zit of zie ik dat verkeerd??.. ziet wel intresant uit ..

tnuzz
                              Bijdrager

hahah ziet er vet uit

Fredzzz
                                Moderator

Herr FlicK :
                                  die achterbrug is echt mooi ivar! ik zie je echt al op dat ding rijden (snelheid test houding 😀 )

hehe das grappig… mijn achterbrug is mooier en die vond je lelijk…

btw, ik heb mijnes niet meer…

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 137)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.