Vespa-Ciao.NL
:: Ongeluk met vespa

Home Forums Techniek Problemen oplossen Ongeluk met vespa

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vespa rider
    Topic starter

goededag,

ik reed net rond met een vriend van mij ik op mijn ciao en hij op zijn peugoet vivacity.
      toen plots remde hij super hard en ik kon niet hard genoeg remmen. Dus ik klapte op hem
      al zijn kappen aan de achterkant zijn kapot.
      als hij dit bij mijn verzekering indient hoe gaat dit dan>
      heb ik een eigen risico? Heb hem WA verzekerd en 2 schade vrije jaren.

gr, arno

vespa-si-owner
      Bijdrager

vivacity kappen staan er in overvloed op internet. Als je gewoon een paar kappen op de kop tikt en het er samen met hem op zet is het ook klaar ja. En hod jij je schadevrije jaren.

Wilk1985
        Moderator

Jouw verzekering moet het gaan regelen dus dan vul je een schadeformulier in, dat stuur je op en dan gaan zij zorgen dat het in orde komt.

Maar ik zou ook liever kiezen om gewoon ergens kappen te regelen en het buiten de verzekering om te regelen is vaak veel makkelijker.

Beetje offtopic maar hoe is het met de voorvork van je Ciao? Heeft die het overleeft?

(BSN)finish first

ik heb aan het leren voor de motor theorie

en daar stat ook ergens in dat je niet plotseling keihard mag remmen….

is het dan niet gewoon zo dat als je genoeg afstand houd dat de gene het schuld is die gewoon plotseling keihard geremd heeft?

goedguus
            Bijdrager

Achteropkomend verkeer zit altijd fout dus dat gaat niet op!
              Koop gewoon een kappenset op marktplaats ofzo en betrek de verzekering er gewoon niet bij.
              Uiteindelijk ben je dan goedkoper uit..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.